buster
Forumet er livet
Noen som har noe erfaring med det?
Farmora til Julian hadde på begge sider + skulderdysplasi da hun ble født.
Ingen av hennes barn har hatt det.
På første legeus. på sykehuset mente legene at de hørte ett lite knepp i ene hofta til
Julian, men på neste kunne de ikke finne noen ting.
På 6-ukers kontrollen var det kun helsesøstra som sjekka, og jeg stolte ikke helt på henne,
så jeg ba om ekstra legeus. på hoftene hans, og sa at jeg VILLE ha røntgen av hoftene.
Den kvinnelige legen jeg kom til påstod at det var FULLSTENDIG unødvendig av røntgen for der var ingenting, så da ga jeg meg på det...[&:][&:] Sa til henne at Ok da stoler jeg på det..
På 6-mnd kontrollen kom jeg til en annen lege og han syntes ene hofta var mye stivere, og nå på
torsdag skal vi tilbake til han til enda en us.
Blir så vannvittig forbanna, oppgitt og lei meg!! Tenk om han må i pute nå!![:(][:(][:o]
Skulle ønske jeg hadde stått på at han skulle til røntgen...
Ble langt det her, men måtte bare ha det ut!!
HÅPER at det ikke finner noe, men gruer meg veldig!!
Farmora til Julian hadde på begge sider + skulderdysplasi da hun ble født.
Ingen av hennes barn har hatt det.
På første legeus. på sykehuset mente legene at de hørte ett lite knepp i ene hofta til
Julian, men på neste kunne de ikke finne noen ting.
På 6-ukers kontrollen var det kun helsesøstra som sjekka, og jeg stolte ikke helt på henne,
så jeg ba om ekstra legeus. på hoftene hans, og sa at jeg VILLE ha røntgen av hoftene.
Den kvinnelige legen jeg kom til påstod at det var FULLSTENDIG unødvendig av røntgen for der var ingenting, så da ga jeg meg på det...[&:][&:] Sa til henne at Ok da stoler jeg på det..
På 6-mnd kontrollen kom jeg til en annen lege og han syntes ene hofta var mye stivere, og nå på
torsdag skal vi tilbake til han til enda en us.
Blir så vannvittig forbanna, oppgitt og lei meg!! Tenk om han må i pute nå!![:(][:(][:o]
Skulle ønske jeg hadde stått på at han skulle til røntgen...
Ble langt det her, men måtte bare ha det ut!!
HÅPER at det ikke finner noe, men gruer meg veldig!!