Hodeverk..

Har hodepine annenhver dag, noen ganger hver eneste dag.. det dunker i hele hodet :/
jeg har migrene fra før, men det er ikke likt som når jeg får migrene anfall.. Hodet er helt utkjørt når kvelden kommer, det jobber på spreng hele tiden. Jeg får heller ikke til å sove noe på dagtid for å slappe av heller, selv om jeg er trøtt. Hodepinen holder meg våken. Eneste plusset er at når kvelden kommer er jeg helt utbrent i hodet at jeg sovner med engang. Men er jo ikke noe deilig å gå sånn.. og spesielt ikke kan ta noe for det! :(

Kiropraktor, mindre stress (delvis sykmeldt), samt yoga hjelper her.

Jeg har hatt hodepine i tre uker nå, litt på og av, men hver dag... og det er så slitsomt!! Ser flere har vært til behandling her, hjalp det etter en behandling eller hadde dere flere?

Sliter også med stress hodepine HVER dag :/ Så de siste timene på jobb er jeg så sliten i hodet og kvalm at jeg er helt DØD når jeg kommer hjem fra jobb!
Dere som har testet anbefaler dere fysio eller kiropraktor?

For meg funker kiropraktor-behandling. Har hatt 2 behandlinger, og skal ha 1 til, deretter ved behov. Kombinerer dette med yoga. Men får fremdeles vondt i hodet når jeg stresser da.. Ellers er jeg mye bedre:-)

Back
Topp