Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff... hvordan fant de ut det? Men ingen av rådene lar seg praktisere med å gå på jobb... slitsomt :-(Oppdatering etter legebesøk:
Jeg har spenningshodepine forårsaket av stress. Kan få forsiktig massasje, varme bad eller omslag, gå turer.
Uff... hvordan fant de ut det? Men ingen av rådene lar seg praktisere med å gå på jobb... slitsomt :-(
Nå har hodepinen kommet tilbake etter å ha hatt litt "fri" i helgen.. Kjenner jeg er utrolig stiv og stram øverst i nakken, men bevegeligheten er relativt god. Forstår ikke dette helt. Har gjort små øvelser og tøyninger hver dag, og det har hjulpet. Massasje gjorde det faktisk verre... Tror jeg skal kontakte Kiropraktor i dag, kanskje det er små låsninger jeg ikke får bukt med selv. Det er så tappende for energi å ha så vondt i hodet hele tiden!
Har du helt ny eller en gammel hodepute? Kan det være en link til hodeputen din? Jeg husker jeg slet veldig med muskelhodepine en stund, og da var puten den store synderen.
Jeg har forresten svangerskapshodepine. Denne hadde jeg sist svangerskap også. Ble kvitt den i midten av andre trimester. Ingenting å gjøre med den, egentlig..
Ja, har tenkt på den typen hodepine. Legen nevnte ikke den som et alternativ, men tenker jeg kan høre med jordmor - om jeg fremdeles sliter i uke 16.