Hodet ned

Frksvima

Betatt av forumet
Var hos jordmor forje uke og hun sa at hu lille ligger med hodet nedover, var hos legen i dag grunnet sykemelding og han tok en liten sjekk i samme slengen og han sa også at hodet lå ned mot bekkenet. Og så virrete som jeg da selvfølgelig er så glemte jeg å spørre om det betyr at hodet er festet :P noen som har peiling på dette? :) er 31+2 :)

Var på UL i dag og da så vi at hun lå med hodet godt ned i bekkenet, men var ikke festet. Så det betyr ikke at hodet er festet selv om de ligger med det ned i bekkenet ☺️

Var på UL i dag og da så vi at hun lå med hodet godt ned i bekkenet, men var ikke festet. Så det betyr ikke at hodet er festet selv om de ligger med det ned i bekkenet ☺️
Det var det jeg trodde, men ble plutselig usikker :) men hun ligger nok godt nedi der! Bekkenet mot that blitt mye værre de siste to ukene så har vell en sammenheng med det ;)

Det var det jeg trodde, men ble plutselig usikker :) men hun ligger nok godt nedi der! Bekkenet mot that blitt mye værre de siste to ukene så har vell en sammenheng med det ;)

Har hørt at bekkenet ofte blir bedre når hodet fester seg for det stabiliserer og gjør bekkenet mindre bevegelig. Og det skjer ofte rundt uke 32/33 for førstegangsmødre ;) Går å gleder meg så håper det stemmer.

Bekkenet blir bedre når hodet fester seg. Da står hodet som en slags støtte som stabiliserer.

Har hørt at bekkenet ofte blir bedre når hodet fester seg for det stabiliserer og gjør bekkenet mindre bevegelig. Og det skjer ofte rundt uke 32/33 for førstegangsmødre ;) Går å gleder meg så håper det stemmer.
Da har det definitivt ikke festa seg :P får bare gå å vente å satse på det skjer veldig snart :)

Jeg hadde også klart å jobbe de siste ukene før fødsel, når hodet fester seg er alt MYE bedre!

Back
Topp