Hodet festet?

Kaylee

Andre møte med forumet
Er 35+2 i dag, var til kontroll hos jordmor sist onsdag, og hun sa hodet var festet. Flere som har fått beskjed om at hodet er festet?

Min ligger i seteleie så her skal det mirakler til hvis hun plutselig fester hodet :p men jordmor sjekker vel igjen på kontroll på torsdag om hun er festet på en eller annen måte :)

Min ligger i seteleie så her skal det mirakler til hvis hun plutselig fester hodet :p men jordmor sjekker vel igjen på kontroll på torsdag om hun er festet på en eller annen måte :)
Får håpe hun snur seg da... Hvor langt er du på vei? Blir det isåfall fødsel eller keisersnitt?

Får håpe hun snur seg da... Hvor langt er du på vei? Blir det isåfall fødsel eller keisersnitt?

Ja jeg har et lite håp enda :) nå er jeg 36+5, og har en stor baby. Hvis jeg skal føde vanlig så må det bli før uke 39 sa legen :s så jeg håper at det starter iløpet av de neste 15 dagene :)

Seteleie her også, så ikke noe festet hode.

Jeg var hos jm forrige tirsdag, 34+2 og da mente hun at hodet var festet :)
Førstegangs.

Jeg var hos legen igår, 36+3, og fikk beskjed om at hodet var festet. :) Førstegangs her også.

Det var ikke festet i uke 32. Hun ligger med hode ned men klarer ikke kjenne selv om det er festet eller ikke. Neste kontroll om en uke i uke 36:)

35+5 i dag. Var hos jm i går, men hun var litt usikker på leie. Trolig seteleie, så ble henvist til ul i neste uke...
Håper lillemor snur seg, men jm hadde ikke noe tro på det :-/

Hodet har vært "knapt" festet siden kontroll i uke 34:) Betyr at jm kan dytte litt i det ved innvendig undersøkelse visstnok.

36+6 her å var på kontroll i dag ☺ etter mange som kom får å kjenne fant de ut at ultralyd måtte til for å finne ut hvordan jenta lå. Ultralyden viste at hu lå i hodeleie godt nedi bekkenet

Back
Topp