Hodet festet!

Her har lillemor ligger ned hele tiden mot venstre side. Men har enda ikke festet seg.

Ble litt overrasket for jeg er andregangs og kan ikke huske at storesøster festet seg før uke 37 :)
Føler deg som en ekstra trygghet bare at hun "sitter fast" har en vennine som akkurat har vært igjennom vendingsforsøk som var mislykket og det ble KS. Så har hatt det litt i tankene :)

Her har hun vært festet siden uke 34 :) er så klar for å møte lille barnet mitt nå!

Er du førstegang eller flergangs? Heldigvis siste innspurt nå :) er det bekkenet som er vondt?

Det er mitt første. Har slitt veldig med bekkenet hele svangerskapet. Siste 5 ukene har mye av smerten flyttet seg forran under magen. Klarer ikke å snu meg i sengen uten å bruke opp alle kreftene. Verste er å reise seg og begynne å gå etter at jeg har sittet eller ligget en stund. Føles som om jeg da har kniver som trykker inni meg hver gang jeg setter ned beinet. Så håper ikke det blir overtid på meg.

Ble litt overrasket for jeg er andregangs og kan ikke huske at storesøster festet seg før uke 37 :)
Føler deg som en ekstra trygghet bare at hun "sitter fast" har en vennine som akkurat har vært igjennom vendingsforsøk som var mislykket og det ble KS. Så har hatt det litt i tankene :)
Så gøy:D Da er det bare til å vente!!

hodet festet 35+3. hadde aldri trodd det skulle feste seg siden jeg er 3.gangsfødende! veldig greit da, så slipper jeg bekymre meg for tverrleie/seteleie som sist!

Back
Topp