Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå! Så flott!!! :-DJordmor kontroll i dag og hodet sitter helt fast, ikke mulig og få rikket på det Klar for ut-marsj!
Er du førstegang eller flergangs? Heldigvis siste innspurt nå er det bekkenet som er vondt?Jeg var hos JM i går. Her var ikke hode festet. Kjenner at jeg er veldig lei. Klar for å få kroppen min tilbake. Og ikke må gå med smerter 24/7.
Ja!Var på kontroll på tirsdag.. Og står på papirene på leie: HF . Vil det si at hodet er festet da?
Så det nå i stad hun sa ikke no på kontrollen? Hmm..
Det var litt rart ja.. Hadde ikke likt at det ble bytting så tett opp mot fødsel Sa du ifra om at det stresset deg?Var hos jordmor i dag jeg å, og hun sa ikke noe om hodet var festet eller ikke... Ligger fortsatt med hodet ned da, men hun sa ikke så mye om det heller. Hun fortalte derimot at hun slutter snart, så neste kontroll om to uker må jeg bestille hos fastlegen det er jo en grunn til at jeg ikke har gått det til nå! Jeg kunne få time til en anna jordmor om fire uker igjen, men da måtte jeg ringe å bestille time til det å. Det var vist fullt de nærmeste ukene... Er det ikke rart å måtte omorganisere så mye nå i innspurten før fødsel?! Dette var kanskje ikke tråden for det, men tankene kom nå
Spør om det neste gang Men HF står for HodetFestet.Så det nå i stad hun sa ikke no på kontrollen? Hmm..
Hadde ringt den andre jordmora umiddelbart og forklart situasjonen. Hun klarer sikkert å presse deg inn eller ringe deg ved avbestilling el lignendeVar hos jordmor i dag jeg å, og hun sa ikke noe om hodet var festet eller ikke... Ligger fortsatt med hodet ned da, men hun sa ikke så mye om det heller. Hun fortalte derimot at hun slutter snart, så neste kontroll om to uker må jeg bestille hos fastlegen det er jo en grunn til at jeg ikke har gått det til nå! Jeg kunne få time til en anna jordmor om fire uker igjen, men da måtte jeg ringe å bestille time til det å. Det var vist fullt de nærmeste ukene... Er det ikke rart å måtte omorganisere så mye nå i innspurten før fødsel?! Dette var kanskje ikke tråden for det, men tankene kom nå
Gjorde ikke det Ble litt sjokket egentlig... Håper det ordner seg!Det var litt rart ja.. Hadde ikke likt at det ble bytting så tett opp mot fødsel Sa du ifra om at det stresset deg?
Så det er det HB står for, står det på min, jeg skjønte ikke hva det betydde og tenkte heller ikke noe mer over det, men da veit jeg det nåHer er det fortsatt bevegelig, altså HB og ikke HF som det er når det er festet. Men tviler på at hodet vil feste seg her da det er nr 3
Her er det fortsatt bevegelig, altså HB og ikke HF som det er når det er festet. Men tviler på at hodet vil feste seg her da det er nr 3
Så bra!Jordmor kontroll i dag og hodet sitter helt fast, ikke mulig og få rikket på det Klar for ut-marsj!
Fikk du ikke vite det i begynnelsen av svangerskapet?Var hos jordmor i dag jeg å, og hun sa ikke noe om hodet var festet eller ikke... Ligger fortsatt med hodet ned da, men hun sa ikke så mye om det heller. Hun fortalte derimot at hun slutter snart, så neste kontroll om to uker må jeg bestille hos fastlegen det er jo en grunn til at jeg ikke har gått det til nå! Jeg kunne få time til en anna jordmor om fire uker igjen, men da måtte jeg ringe å bestille time til det å. Det var vist fullt de nærmeste ukene... Er det ikke rart å måtte omorganisere så mye nå i innspurten før fødsel?! Dette var kanskje ikke tråden for det, men tankene kom nå