Hodet festet! :D

Frksvima

Betatt av forumet
Etter en kontroll hos jordmor i dag kunne hun konstatere at hodet er festet :D jeg som har hatt litt små "angst" for setefødsel, så var dette godt å høre :D alt ellers veldig bra, så da er det bare å pusle ferdi med leilighet og gjøre siste innspurt av handling av diverse.. :) nyte de siste 39 dagene til termin :D

Flere som har fått samme nyhet?:)

Legen sa det til meg i går.. Men det er nesten så jeg ikke vil tro på det.. Er i uke 32+6 og er tredjegangs.. Høres ikke det litt for godt ut til å være sant?

Var hos jordmor på onsdag og hode er fortsatt ikke festet, han ligger riktig vei da. Er uke 37 i dag så begynner å bli litt bekymret for det. Er førstegangs.

Var ca 34 uker på vei da jeg fikk samme beskjed. Veldig godt, for jeg også har hatt litt noia for setefødsel :)

Jm sa det var så godt som det er mulig på flergangsfødende på onsdag :) hodet lå godt nedi og det var så vidt hun kunne flytte på det. Fester seg nok ikke helt før under fødselen, enig i at det er godt å vite nesten sikkert at lille kommer rett vei og sannsynligheten for naturlig fødsel er stor :)

Her har ikke jordmor sjekket leie enda, så spent på neste kontroll om to uker, er 34 uker på vei da..

Jordmor sjekket leie i uke 34 og hodet lå nedover, men det var ikke festet. Hun sa at mange ganger fester det seg ikke ved flergangsfødende..

Betryggende å vite, så deilig! Skal til jordmor til mandag, så spent på om det er noen endring da. Hodet har ligget ned noen uker men ikke festet. Er tredjegangs da, så spørs om det fester seg.

Hurra for deg :)

Her er hodet ned, men ingen har sagt at det er festet. Håper det holder seg der likevel ;)

Her var det delvis festet:) fornøyd med det jeg

Fikk beskjed i uke 32 at hodet lå godt nedi bekkenet men hu sa aldri noe da på at det var festet. Men når hu kjente på det i dag så var det i boks :D er forresten 34+5 og førstegangs :)

Så kjekt :)

Her trives tydeligvis baby seg med rumpa ned, men ikke festet.. Sitter ganske høyt enda, så kan fortsatt snu seg, men er begynt å forberede meg mentalt på at sannsynligheten for at det blir setefødsel er stor.. Er 36+3 nå, så venter på innkalling til kontroll på klinikken for å få informasjon om setefødsel og sjekk av bekken og vekstestimering..

Så kjekt :)

Her trives tydeligvis baby seg med rumpa ned, men ikke festet.. Sitter ganske høyt enda, så kan fortsatt snu seg, men er begynt å forberede meg mentalt på at sannsynligheten for at det blir setefødsel er stor.. Er 36+3 nå, så venter på innkalling til kontroll på klinikken for å få informasjon om setefødsel og sjekk av bekken og vekstestimering..

Er førstegangs forresten :)

Førstegangs her og hovudet var festa ved kontroll 37+0 :) godt å vita at baby har plass til hovudet i bekkenet og ikkje vil bli sittende fast ;)

Back
Topp