Bkno9195010
Blir kjent med forumet
Sliter med hodepine hver eneste dag, noen som sliter med det samme, evt har noen tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

15 uker i morgenHvor langt er du kommet? Jeg hadde konstant hodepine fra uke 8-12. Først etter det begynte det å slippe taket. Samboeren min masserte nakken og hodebunnen min når jeg slet med det, og jeg syntes at det hjalp![]()
eg snakka om legen min angående bruk av Imigran under svangerskapet. Var mykje plaga med migrene tidligere, men heldigvis ingen anfall til no. Han sa at med Imigran det er som med en del anna medisin - konsekvensen av å ikkje ta den Kan vere større en faren ved å ta.. Konklusjen: dersom eg vart hardt ramma skulle eg ta medesin, men i størst mulig unngå det.Jeg har hatt økende "mengde" migreneanfall de siste ukene. Startet med at jeg fikk det rett etter jobb en dag, så fortsatte det dagen etter. Så hadde jeg en dags pause og på nattavakta fikk jeg aura med påfølgende migrene anfall kl 03.. Det anfallet hadde jeg gående i tre dager. Har aldri følt meg så elendig før.
Har hatt god effekt av migrene-nesespray tidligere, men har fått beskjed av legen at nå er det kun paracet som er greit å ta. Paracet har heldigvis funket bra nå.
Åååh, så bra!eg snakka om legen min angående bruk av Imigran under svangerskapet. Var mykje plaga med migrene tidligere, men heldigvis ingen anfall til no. Han sa at med Imigran det er som med en del anna medisin - konsekvensen av å ikkje ta den Kan vere større en faren ved å ta.. Konklusjen: dersom eg vart hardt ramma skulle eg ta medesin, men i størst mulig unngå det.