Hodepine

hestehviskeren

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Det startet i går med smerte i og rundt øynene og så våknet jeg til hodepine som var helt grusom, i og bak øynene og opp i pannen. Er det dette som er migrene? Hva hjelper mot det?

Prøvd å sove det bort til nå. Men ikke funket så bra.

Er du over i 2 trimester må du være svært forsiktig når du får hodepine, kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Se opp for synsforstyrrelser og hevelser. Jeg ble bedt om å ta en del paracet av legevakta. Tror det ble 6 stk til sammen Før det funka.

Det høres ut som migrene.. Jeg har det, å tar noen tabletter når jeg får det, men de får jeg ikke ta når jeg er gravid (pga at de er sterke og trekant på.).. Jeg ville tatt en prat med legen om det.

Fått en del hodepine nå som gravid. Hjelper å slappe av, stresse ned og sove. Motsatt trigger hodepine veldig fort...

Har også hatt endel sånn øye-hodepine. Grusomt.:(
Tar paracet og sover. Noen ganger har det vart i flere dager.:(

Jeg tok også allergitablett for jeg tenkte at det kanskje satt i bihulene inni hodet. Lettet litt noen ganger. Kan få hodepine av feks pollenallergi.

Dett er en annen type hodepine enn den jeg hat hatt før i svangerskapet. Øynene gjør også vondt.

Er ikke allergisk. :)

Ringer legekontoret når tlf åpner igjen kl 13 så får jeg kanskje svar og kan utelukke preklampsi i hvertfall. :)

Sliter også med hodepine for tida, men tror nok det henger sammen med pollenallergien.

Det hørtes ikke bra ut for deg, så en tur til legen er sikkert lurt.

Da har jeg vært hos legen. Blodtrykket og urin var fint. Sjekket ut en del ting og endte opp med å få beskjed om å ta smertestillende og hvile. Samt ta kontakt om det ble flere symptomer.

Da har jeg vært hos legen. Blodtrykket og urin var fint. Sjekket ut en del ting og endte opp med å få beskjed om å ta smertestillende og hvile. Samt ta kontakt om det ble flere symptomer.
Bra det ikke var noe mere :)
Slapp godt av nå :) så håper jeg det hjelper med smertestillende :) god bedring :)

Var godt at prøvene var bra da!! Jeg syns det er skummelt med hodepine selv om det bare skyldes stress eller værforandringer. God bedring! Prøv å slapp av og så satser vi på at det går over fort :)

Hadde fryktelig hodepine i går jeg å. Rett over ene øyet og oppover panna. Hadde migrene før jeg fikk barn, men dette var veldig ulikt vanlig mirgene. Gikk heldigvis over med mye hvile og nok vann :-) god bedring til deg hestehviskeren :-)

Hadde fryktelig hodepine i går jeg å. Rett over ene øyet og oppover panna. Hadde migrene før jeg fikk barn, men dette var veldig ulikt vanlig mirgene. Gikk heldigvis over med mye hvile og nok vann :-) god bedring til deg hestehviskeren :-)
Tusen takk og til deg og. Høres likt ut som med meg. Smertestillende gjør susen.

Jeg får hodepine når det begynner å bli tid for dagens lur, hehe :P mat, væske, søvn og hvile er det som hjelper :) prøver som best jeg kan å unngå å ta smertestillende

Back
Topp