Hodepine...

Hjerterdame

Glad i forumet
Sliter med hodepine i disse dager, den kommer og går. Uutholdelig til tider...
Flere som har det sånn? Noen som har noen gode råd?

Jeg hadde hodepine i ei uke i strekk for noen uker siden... Det gikk over av seg selv heldigvis. Dette var i en periode hvor jeg ble sykemeldt pga at jeg var veldig sliten og hadde lite energi. Så kanskje det bare var hvile som skulle til.
Husk å drikke nok vann :)

Hmm, hatt litt tidligere i svangerskapet. Drikke masse vann skal hjelpe, men ville hørt med jm også og tatt med en urinprøve så de kan utelukke begynnende svangerskapsforgiftning. Da kan du oppleve vondt i leveren, høyt bt og hurtig vektøkning også, så vær obs!

Har slitt veldig med hodepine, ca fra uke 15 til 25/30. Hadde det daglig,og noen ganger så vondt at jeg kastet opp, men nå er det bare innimellom når jeg er ekstra sliten. Prøvde fysioterapi, men ingenting hjalp,så er bare hormonelt og rent svangerskapshodepine i mitt tilfelle.

Jeg har har hodepine i graviditeten og vært sykmeldt for det innimellom. Blir veldig tung i hodet til tider. Drikker mye vann og sover det av. Legen sa det var svangerskapshodepine. Jeg går til kiropraktor og han sa jeg var veldig stiv i nakken og skuldrene og sa jeg får spenningshodepine pga det i tillegg til hormoner fra graviditeten. Men kiropraktoren har virkelig hjulpet! ;)

Back
Topp