Hodepine

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Flere som er plaget med kraftig hodepine? :( Off, jeg sliter så ille med skikkelig smerter, hjelper ikke å ta paracet engang :(

Jupp. Hatt migrene i snart en uke. Lei av å sovne med vondt å våkne med vondt.

Pleier å hjelpe med å drikke mye vann, men jeg drikker kunn vann, målte glasset å telte antall i dag å er hvertfall over 4l vann hittil i dag så det hjelper ikke.

Finne punktene som gjør vondt å masser de, kaldte omslag, mørkt rom osv osv, pleier å hjelpe:)

Jeg plages noe helt forferdelig med hodepine selv. Hadde hodepine mandag-fredag, og måtte være hjemme fra jobb en dag fordi at jeg hadde så vondt i hodet at jeg kastet opp og i tillegg hadde jeg flimring foran øynene. Nevnte det til legen, og hun sa at jeg bare måtte prøve å roe ned og slappe av, og dersom hodepinen vedvarer må jeg kontakte henne på nytt. Målte blodtrykk og det var fint og lavt. Så lenge blodtrykket ikke er høyt, er det værtfall ikke noe farlig, selv om det er innmari frustrerende med denne hodepinen.

Jeg var også veldig plaget av hodepine i starten sv svangerskapet. Tror jeg var rundt 2 mnd på veg kanskje og ingenting hjalp. Smertestillende, vann, søvn og rolig lun/mørk plass fungerte ikke, men var lindrene. Men det gikk over og gikk høre det var normalt i starten, så håper det går fort over for deg :)

Mai-sniker

Hatt det en stund for par uker tilbake.. Kommer og går noen dager- tydeligvis veldig normalt. Det er forgerdelig :(

Det kom brått på igår formiddag, å det har ikke gitt seg enda :( er så vondt! Fikk nesten ikke sove inatt heller, lurer på om det er migrene? :(

Back
Topp