Hodepine

Uff nei, trodde medikamentene begynt å virke inn hos deg? Får du slappet av da hjemme eller er du på skolen kanskje?

Her er jeg selv på jobb og har litt hodepinne. Tenker at d kan ha effekt med at jeg ikke har sovet noe særlig i natt. Håper det gir seg hos oss begge. Du har jo eksamen imorgen og jeg og har siste eksamen på fredag!!

Er hjemme... Har prøvd å slappe av nå.... Skal til JM nå.

Har du tatt blodprøver for å sjekke opp om sv.forgiftning? Er til syvende sist de som avgjør hvor ståa er så kanskje du blir innlagt.

Var på sykehuset på mandag pga høye leververdier. Tok nye i går fastende, så venter på svar på de. I følge fødselslegen hadde jeg ikke svangerskapsforgiftning da. :confused: Så ikke vet jeg.
Målte til og med 155/90 3 x hos legen på mandag også. Men trykket mitt var fint når jeg var der.:confused:

Skjønner ingenting jeg. Kanskje JM kan forklare litt mer for meg i dag.

Blodtrykket, hodepinen protein i urin osv er jo alle indikatorer men om blodprøvene er fine stresser ikke legene med det. Fikk svar på mine og er i grenseland selv, men har fått mindre vann i kroppen de siste dagene så slapper av nå :) hadde +3 på protein de siste tre gangene hos jm, så de ønsker å følge med, men hodepinen jjg har kjent er mer i isse området, så da tar jeg det helt med ro enn så lenge :) hadde det alvorlig med førstemann så om jeg får den type hodepine igjen er det ikke tvil :p

Blodtrykket, hodepinen protein i urin osv er jo alle indikatorer men om blodprøvene er fine stresser ikke legene med det. Fikk svar på mine og er i grenseland selv, men har fått mindre vann i kroppen de siste dagene så slapper av nå :) hadde +3 på protein de siste tre gangene hos jm, så de ønsker å følge med, men hodepinen jjg har kjent er mer i isse området, så da tar jeg det helt med ro enn så lenge :) hadde det alvorlig med førstemann så om jeg får den type hodepine igjen er det ikke tvil :p

Hadde +1 i prot, men BT var på 150/105, så sykehuset neste. Har ikke hatt så høyt undertrykk før :( Spent på hva de sier på sykehuset.

Masse lykke til x

Veldig bra. Men blir lagt inn til observasjon. Var litt motstand i navlesnoren til lilleplutt :(
Lå selv nettopp inne til observasjon på sykehus pga bt som var akkurat litt for høyt og 2+ på protein hos fastlegen. Urinprøven var fin på sykehuset og bt holdt seg stabilt samt alt bra med mini så ble sendt hjem neste morgen. Satser på at det samme skjer med deg også og at mini holder seg inne litt til:-)

Sa de ikke noe om svangerskapsmigrene til deg? Ikke noe særlig nei :( Heldigvis ikke lenge igjen nei :)

Nei, de har prøvd hardt å finne grunnen til hodepina i stedet for å konstatere migrene! :-P Har aldri hatt migrene før så de tenkte vel at det måtte være noe annet! Vi får holde ut den siste tida, å satse på at hodepina forsvinner :-)

Lå selv nettopp inne til observasjon på sykehus pga bt som var akkurat litt for høyt og 2+ på protein hos fastlegen. Urinprøven var fin på sykehuset og bt holdt seg stabilt samt alt bra med mini så ble sendt hjem neste morgen. Satser på at det samme skjer med deg også og at mini holder seg inne litt til:-)

Håper på det. Forsatt vondt i hodet da, men BT er bedre. :) krysser fingrene :)

Nei, de har prøvd hardt å finne grunnen til hodepina i stedet for å konstatere migrene! :-P Har aldri hatt migrene før så de tenkte vel at det måtte være noe annet! Vi får holde ut den siste tida, å satse på at hodepina forsvinner :-)

Rart :( blir sliten av å ha sånn hodepine annenhver dag. :(

Hadde vært fint om den forsvant eller at de finner ut av dette :)

Back
Topp