Hodepine

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Sliter med ekstrem hodepinne de siste 2 dagene, tatt mitt første paracet i hele svangerskapet med null virkning. Noen andre som og sliter med det samme? Er det vanlig?

Sliter med ekstrem hodepinne de siste 2 dagene, tatt mitt første paracet i hele svangerskapet med null virkning. Noen andre som og sliter med det samme? Er det vanlig?
Ikke slitt med det samme,men fått beskjed om å kontakte lege hvis jeg plutselig fikk det..kan indikere høyt blodtrykk for min del..

Når var du på kontroll sist? Kan være BT ditt og da er det ikke sikkert at paracet fungerer:( gjør ikke på meg.

Ta kontakt med føden du...

Når var du på kontroll sist? Kan være BT ditt og da er det ikke sikkert at paracet fungerer:( gjør ikke på meg.

Ta kontakt med føden du...
Hadde kontroll sist torsdag og da var BT helt fint. Kan det forandre seg så fort? BT har vært helt fint til nå iallefall. Er usikker på om jeg skal ringe, føler meg som en plage. Har vært der totalt 3 ganger til nå

Vær spesielt obs om hodepinen sitter i pannen. Det kan være symptom på svangerskapsforgiftning.
Var jeg deg ville jeg ha ringt.

Hadde kontroll sist torsdag og da var BT helt fint. Kan det forandre seg så fort? BT har vært helt fint til nå iallefall. Er usikker på om jeg skal ringe, føler meg som en plage. Har vært der totalt 3 ganger til nå

Hehe... Hvis du føler deg som en plage, må jeg være pesten på sykehuset :P

Men ja, det kan svinge ganske fort. Urinen din også fin? Har du sovet, drukket og spist godt da? Også viktige faktorer. Pannepinen er skikkelig ille. Det er nesten så du har lyst å slenge hue i veggen, på det ekstreme da. Og vi reagerer forskjellige.

Hehe... Hvis du føler deg som en plage, må jeg være pesten på sykehuset :P

Men ja, det kan svinge ganske fort. Urinen din også fin? Har du sovet, drukket og spist godt da? Også viktige faktorer. Pannepinen er skikkelig ille. Det er nesten så du har lyst å slenge hue i veggen, på det ekstreme da. Og vi reagerer forskjellige.
Ya urinen min har og vært helt fin. Jeg spiser, drikker og sover helt fint.
Det har heldigvis dappet av nå, så tror ikke eg ringe.

Det er sant at når det er på sitt verste, vil man virkelig barr denge hode i veggen. Har du hodepinnr daglig?

jeg har hodepine ganske ofte for tiden, men jeg sliter med lavt BT og besvimer i tillegg. Trodde kvalmen var borte, men den kom tilbake. Så går litt opp og ned, godt det ikke er så lenge igjen.. :)

jeg har hodepine ganske ofte for tiden, men jeg sliter med lavt BT og besvimer i tillegg. Trodde kvalmen var borte, men den kom tilbake. Så går litt opp og ned, godt det ikke er så lenge igjen.. :)
Oi, det hørtes ut verre enn det jeg har. Det er godt det er siste innspurt for det virker ikke som om det blir noe bedre for hver dag som går.

Kontakt føden og få det sjekka :) Vi er ingen plage, vi er gravid og har et stort ansvar for et annet lite menneske i tillegg till oss selv :) Sliter selv med hodepine pga høyt bt, sjekk regelmessig for å følge med.. Kan gå fort opp eller ned, samt urinen kan endre seg fortere enn hva man tror.

Var med jordmor i dag og nevnte at jeg hadde hatt hodepine og tatt paracet. Hun sa at så lenge paracetten fungerte var alt greit, men om den ikke hadde gjort det måtte jeg ha tatt kontakt pga av BT.
Så jeg hadde ville tatt kontakt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har heldigvis gitt seg nå og jeg føler meg bedre :D. Hadde nok ringt viss det fortsatt var gale.

Ya urinen min har og vært helt fin. Jeg spiser, drikker og sover helt fint.
Det har heldigvis dappet av nå, så tror ikke eg ringe.

Det er sant at når det er på sitt verste, vil man virkelig barr denge hode i veggen. Har du hodepinnr daglig?

Daglig hodepine her ja. Med kvalme og noe synsforstyrrelser. Heldigvis ikke hele tiden, da hadde jeg blitt sengeliggende vil jeg tro. Hodepinen er der hele tiden, men andre dager er den verre enn vanlig...

Men jeg anbefaler deg å ringe neste gang, eller om den blir verre :)

Har hatt konstant hodepine siden i sommer, hver eneste dag i varierende styrke. Paracet funker ikke, og BT har vært fint hele veien. Har til og med vært på MR for å se etter blodpropp, men de fant ikke noe sånt heldigvis. Til slutt fant ble det konstatert at det kunne være pga. jernmangel så nå får jeg en jernsprøyte i uka etter at piller ikke ga noe særlig effekt. Vil si det har blitt litt bedre, men er fortsatt ikke bra. Gleder meg til denne graviditeten er overstått!! Heldigvis ikke lenge igjen :-)

Har hatt konstant hodepine siden i sommer, hver eneste dag i varierende styrke. Paracet funker ikke, og BT har vært fint hele veien. Har til og med vært på MR for å se etter blodpropp, men de fant ikke noe sånt heldigvis. Til slutt fant ble det konstatert at det kunne være pga. jernmangel så nå får jeg en jernsprøyte i uka etter at piller ikke ga noe særlig effekt. Vil si det har blitt litt bedre, men er fortsatt ikke bra. Gleder meg til denne graviditeten er overstått!! Heldigvis ikke lenge igjen :)

Sa de ikke noe om svangerskapsmigrene til deg? Ikke noe særlig nei :( Heldigvis ikke lenge igjen nei :)

Gjett hvem som våknet med pannepine fra h da :( Ink synsforstyrrelser nå som jeg har stått opp og startet dagen :(

Vil at dette skal gå over nå... :(

Coco. Hvordan går det med deg i dag da? :)

Gjett hvem som våknet med pannepine fra h da :( Ink synsforstyrrelser nå som jeg har stått opp og startet dagen :(

Uff nei, trodde medikamentene begynt å virke inn hos deg? Får du slappet av da hjemme eller er du på skolen kanskje?

Her er jeg selv på jobb og har litt hodepinne. Tenker at d kan ha effekt med at jeg ikke har sovet noe særlig i natt. Håper det gir seg hos oss begge. Du har jo eksamen imorgen og jeg og har siste eksamen på fredag!!

Har du tatt blodprøver for å sjekke opp om sv.forgiftning? Er til syvende sist de som avgjør hvor ståa er så kanskje du blir innlagt.

Back
Topp