hodepine...

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
det begynte på mandag, litt sånn av og på, men den er liksom der. Mandag og tirsdag var det bare sånn litt plagsom hodepine som kom og gikk store deler av dagen, men onsdag, torsdag og i dag er det skikkelig hodepine...framme i panna/fremre del av hodet...

flere som er plaga av hodepine i svangerskapet??

Jeg er veldig plaget av hodepine innimellom. Men det er lurt å ringe legen hvis du føler seg uvel, svimmel eller har andre tegn på svangerskapsforgiftning.

Jeg har kronisk hodepine og migrene i svangerskapet. Hadde alvorlig svangerskapsforgiftning sist som ble oppdaget alt for sent pga at hodepine er "normaltilstand" hos meg.
Dersom hodepinen ikke er normal for deg ville jeg kontaktet lege og fått målt blodtrykk. Sterk pannehodepine kan være tegn på svangerskapsforgiftning.
Ikke for å skremme, men jeg ville kontaktet lege og tatt en måling for sikkerhets skyld.
Dette er jo noe de evt kan gjøre på labben, så du trenger nok ikke en legetime.

Har du pannehodepine tar du en tlf til legen og levere urin og få tatt BT.

Trenger ikke å bety noe men greit å få sjekket det.

eg har egentlig hatt lange perioder i dag uten hodepine, men no kjenner eg at den er tilbake igjen, men ikke så voldsom da... no er legekontorene stengt, og eg skal snart på hyttetur... så vet ikke om eg bare skal avvente det til mandag og se om hodepinen er bedre, eller om eg skal bare stikke innom en tur til legevakten på vei til hytta og få sjekka blodtrykket...?

eg har egentlig hatt lange perioder i dag uten hodepine, men no kjenner eg at den er tilbake igjen, men ikke så voldsom da... no er legekontorene stengt, og eg skal snart på hyttetur... så vet ikke om eg bare skal avvente det til mandag og se om hodepinen er bedre, eller om eg skal bare stikke innom en tur til legevakten på vei til hytta og få sjekka blodtrykket...?
Jeg ville ha sjekket. Så slipper du bekymre deg i helga. Ta evt en telf til legevakta og hør hva de synes du bør gjøre.

Sleit veldig med det i starten. Men har heldigvis gått over. Hadde
det en dag for noen uker siden igjen. Men forsvunnet igjen!
de siste gangene jeg hadde det varte det i flere timer og endte med oppkast.

har du bare hodepine eller er du dårlig ellers også? tenkte på svangerskapsforgifning jeg også som Christina skriver...

Eg ringte legevakten og hørte ka de syns eg burde gjøre. De ville ha meg inn til en sjekk. Så eg sjekka urinprøve, crp og blodtrykk, og alt var helt fint. Følte meg litt som en hypokonder der eg satt, men da fikk eg hvertfall sjekket at alt var bra. Eg var visst den femte gravide som var der inne på kort tid...hehe.

Back
Topp