Hodepine?

Lillapyret <3

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen av dere som sliter med mye hodepine? Kan höre til saken at jeg også jobber natt, men har det veldig ofte om dagen og det er veldig slitsamt. :( Vill hellst ikke ta paracet, men hvis de er for ille må jeg.. Drikker masse vann også, men hjelper dålig..
Flere med liknande?

Sent from my iPhone using BV Forum

Magnesium er din redning!:) jeg har slete mye med hodepine og dagen etter jeg har tatt magnesium er den borte :)

Sliter med det jeg også:/ da skal jeg ihvertfall prøve magnesium! Ikke noe alright med hodepine hele tiden :(

Jepp, hver eneste dag! Tungt.. Vil unngå paracet, men har måtte kaste inn håndkleet et par ganger. Håper kroppen blir litt mer "normal" når jeg passerer 12 uker til helga ;)

Har sliti med det fra starten, men når jeg gikk inn i uke 14, gikk det over :)

Jeg får kjempe vondt i hodet om jeg ikke drikker nok vann.

Har også hatt det, spesielt i uke 9 og 10. Den siste uken, (uke 11) har det faktisk roet seg, betraktelig. På mandag gikk jeg til fyso, og fikk virkelig røsket opp i nakken. Han sa det ikke var løye jeg hadde hatt mye hodeverk. Vet ikke om det er fyso eller ny uke som har hjulpet, men bedre er det :-) hurra!! For den enorme hodeverken er regelrett grusom....satser alt på at den forblir vekke;-)

Lykke til også håpe jeg du blir bedre :-) :-)

Jeg sliter også veldig med hodepine i perioder, veldig slitsomt når en er på jobb og må konsentrere seg. For min del begynte hodepinen rundt uke 11, er nå 13+3 og sliter daglig. Kanskje jeg skal prøve magnesium:-) Følger med på forslag.. :-)

Tusen takk jenter för bra tips! Skal også pröve magnesium :-) får håpe de vender for oss alle snart!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp