Hodepine..

MammaCaroline

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Flere som plages med hodepine her? Hver eneste kveld har jeg hodepine i bakhodet. Det er skikkelig plagsomt..Bra jeg er gravid, for da kan jeg unnskylde det med at det er svangerskapsrelatert..hvis ikke hadde jeg vel blitt paranoid og tenkt at jeg hadde noe i hode som ikke skal være der.

Har tenkt på stresshodepine, men har lest at det er som et bånd rundt hode, ikke bare bak i hode.

Flere som har hodepine?

Ja har hodeverk hver dag. Hadde det sist jeg var gravid også, i følge jordmor var det helt normalt og det var greit å bruke paracett for det:) prøver å unngå det da. Har funnet ut at det stort sett alltid hjelper med frisk luft og vann! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, men sitter mest i panne/tinning hos meg..

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Flere som plages med hodepine her? Hver eneste kveld har jeg hodepine i bakhodet. Det er skikkelig plagsomt..Bra jeg er gravid, for da kan jeg unnskylde det med at det er svangerskapsrelatert..hvis ikke hadde jeg vel blitt paranoid og tenkt at jeg hadde noe i hode som ikke skal være der.

Har tenkt på stresshodepine, men har lest at det er som et bånd rundt hode, ikke bare bak i hode.

Flere som har hodepine?
Har hodepine hele dagen, får ikke gjort noe. Satser på det går over rundt uke 12 ;)

Har ikke kjent nei enda, men med forrige hadde jeg mye vondt i hodet...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hender j har litt trykk i hodet og litt hodepine.
J blir kvalm og kan ikke drikke kaffe som vanlig nå, men j drikker en halv/kvart kopp og d hjelper.

Kan være svaret for noen? Kaffeabstinens faktisk..?;)

Har ikke kjent nei enda, men med forrige hadde jeg mye vondt i hodet...

Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her. Hadde det begge de andre gangene, men *bank-i-bordet* ikke merket noe denne gang.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

J blir kvalm og kan ikke drikke kaffe som vanlig nå, men j drikker en halv/kvart kopp og d hjelper.

Jeg drikker ikke kaffe... :)

Æ har mirakelkuren til dokker! MAGNESIUM! =) prøv det og jeg kan love at den forsvinner i løpet av ett par dager :)

Koffein er faktisk smertelindrende. Det er bla. aktiv ingrediens i Treo som er et svenskt smertelindrende brukt på lik linje med paracet og ibux :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også mye hodepine.. :( er veldig slitsomt.........

Back
Topp