Hodeleie :-D

Nei det var ikke mulig å rikke på han i det hele tatt. De ga seg rimelig fort fordi han satt bom fast. Siden han har ligget sånn lenge merker jeg hvis han snur seg, så ringer sykehuset hvis jeg tror det skjer :) hvis jeg går i fødsel blir det også KS. Antageligvis haste-KS alt ettersom hvor raskt fødselen går fremover. Bor heldigvis bare ca 5 min unna Riksen da :)

Så dumt at han skulle feste seg sånn :-(
Målte de bekkenet ditt?
Bra at du bor i nærheten av sykehuset, uansett om det blir haste KS eller planlagt ks. Er bare en knapp uke til du har babyen i armene dine <3

Må bare skrive at jeg var på en ekstra kontroll i dag pga blodsukkeret, og legen ville at jeg skulle bli satt i gang på tirsdag alt :-D
nå nærmer dette seg veldig!!!

Last edited:
Så dumt at han skulle feste seg sånn :-(
Målte de bekkenet ditt?
Bra at du bor i nærheten av sykehuset, uansett om det blir haste KS eller planlagt ks. Er bare en knapp uke til du har babyen i armene dine <3

Nei, de målte ikke bekkenet siden jeg ikke ville føde vaginalt pga baby sin estimerte størrelse som er på grensen av hva de tillater på Riksen. Men dersom jeg kommer inn i fødsel og skulle ombestemme meg, kan de ta røntgen av bekkenet på akutten :) ja, er bare litt over en uke så får jeg treffe han! Gleder meg :) men er rart å gå igjennom et svangerskap uten en vaginal fødsel. Jeg var så innstilt på selve fødselsopplevelsen.. Men men :) masse lykke til til deg! Håper babyen din holder seg i hodeleie :)

Nei, de målte ikke bekkenet siden jeg ikke ville føde vaginalt pga baby sin estimerte størrelse som er på grensen av hva de tillater på Riksen. Men dersom jeg kommer inn i fødsel og skulle ombestemme meg, kan de ta røntgen av bekkenet på akutten :) ja, er bare litt over en uke så får jeg treffe han! Gleder meg :) men er rart å gå igjennom et svangerskap uten en vaginal fødsel. Jeg var så innstilt på selve fødselsopplevelsen.. Men men :) masse lykke til til deg! Håper babyen din holder seg i hodeleie :)

Det er jo noe og ja!!
Trodde ikke de tok røntgen hvis fødselen var i gang. Men det er bra at de passer på og sjekker. Du er i de beste hender :-)
Skjønner at du hadde sett for deg at det skulle bli vaginal fødsel, de fleste tenker jo det. Men jeg tror nok at opplevelsen blir bra likevel!!

Tusen takk, masse lykke til til deg og :-D

Back
Topp