Hodeleie :-D

Amaryllis85

Glad i forumet
Jaaa jeg kan ikke tro det :-D ultralyd i dag viste at frøken ligger med hodet ned!! Og mest sannsynlig har festet seg! Jeg tør ikke helt stole på dette ;-) Hun har vert en luring hele veien, så jeg ser for meg at hun overrasker igjen ;-)
Men krysser alt for at hun blir liggende sånn!!

Tenk da, hvis hun faktisk blir liggende sånn. Alt stresset og alle tanker og bekymringer!! Så unødvendig ;-)

Nå ble jeg glad på dine vegne! Har lest hele den forrige tråden din. Håper baby holder seg riktig vei og at du kan nyte resten av svangerskapet uten en eneste bekymring! <3 Det fortjener du. :-)

Så utrolig deilig! :-)
Jeg kjenner den følelsen! Fantastisk! :-)

Her har rompen flyttet seg litt tror jeg, eller at han har snudd litt på ryggen bare. Har ikke den runde, harde kulen nå, men mer en lang, hard klump. Sparker fortsatt oppe da! :-)

De romsterer nok mye så lenge de har plass til det. Men tror at når hodet er ned så sent, så blir de nok liggende med hodet ned! :-)

Kjente de ikke utenpå om hodet var festet?
På meg prøvde jordmor å rikke på det. Og det var bevegelig. Men nå er jeg flergangsfødende da. Håper babyene fortsetter med hodeleie! :-)

Fortsatt seteleie her:/ så blir KS den 20/4 om det ikke skjer noe før det. Har ikke veldig lyst på KS, men etter å ha lest flere studier og snakket med legene var det det som var mest riktig for meg :)

men veldig glad på dine vegner :D

Jeg skal sende masse lykkeønskinger til deg, syns din beibis kan snu seg og!!
Jeg hadde aldri trodd hun skulle snu seg, ikke legen som tar ultralyd heller. Så jeg vil si at det er håp for alle!!

Men, hvis det blir KS for din del, så er det kjekt å lese at du på en måte har slått deg til ro med det. Jeg tror det handler litt om det, å komme over den kneiken hvor man må innse at ting blir annerledes. Jeg var nesten der med tanke på både setefødsel og KS. Må fremdeles være litt forberedt på det, selv om det såg lovende ut!

Så utrolig deilig! :)
Jeg kjenner den følelsen! Fantastisk! :)

Her har rompen flyttet seg litt tror jeg, eller at han har snudd litt på ryggen bare. Har ikke den runde, harde kulen nå, men mer en lang, hard klump. Sparker fortsatt oppe da! :)

De romsterer nok mye så lenge de har plass til det. Men tror at når hodet er ned så sent, så blir de nok liggende med hodet ned! :)

Kjente de ikke utenpå om hodet var festet?
På meg prøvde jordmor å rikke på det. Og det var bevegelig. Men nå er jeg flergangsfødende da. Håper babyene fortsetter med hodeleie! :)

Veldig herlig følelse!! Håper at de blir værende der de er!!! Vi får godsnakke litt hver dag ;)

Var en lege som sjekket med ul. Hun var veldig overrasket, for hun mente først at hun kjente hode oppe. Så tok hun ul. Hun fikk ikke riktig mål av hodet i dag, for det låg så pass langt nede i bekkenet (må vel være et godt tegn!!)
Så var jeg hos jordmor og jordmorstudent. Begge kjente etter, og de syns det kjentes veldig festet ut.

Merker at pessimisten i meg tenker at de lyver for å berolige meg :P

Jeg skal sende masse lykkeønskinger til deg, syns din beibis kan snu seg og!!
Jeg hadde aldri trodd hun skulle snu seg, ikke legen som tar ultralyd heller. Så jeg vil si at det er håp for alle!!

Men, hvis det blir KS for din del, så er det kjekt å lese at du på en måte har slått deg til ro med det. Jeg tror det handler litt om det, å komme over den kneiken hvor man må innse at ting blir annerledes. Jeg var nesten der med tanke på både setefødsel og KS. Må fremdeles være litt forberedt på det, selv om det såg lovende ut!

Tusen takk :) Ja hadde vært fint om min kunne snu seg og ;) men tviler siden han har sittet sånn siden uke 28, i tillegg til at de mente han var festet da de forsøkte vending.

Ja, det er som du sier, man må komme over den kneiken og bare akseptere at ting blir anderledes:) gleder meg ikke akkurat til KS men.. Også er jeg bittelitt engstelig for at jeg skal gå i fødsel før KS :)

Tusen takk :) Ja hadde vært fint om min kunne snu seg og ;) men tviler siden han har sittet sånn siden uke 28, i tillegg til at de mente han var festet da de forsøkte vending.

Ja, det er som du sier, man må komme over den kneiken og bare akseptere at ting blir anderledes:) gleder meg ikke akkurat til KS men.. Også er jeg bittelitt engstelig for at jeg skal gå i fødsel før KS :)

De klarte ikke å snu han i det hele tatt da?
Samme lege som tok ultralyd på meg i går mente at hun var festet med baken nede i bekkenet for noen uker siden. Så jeg tenker at siden hun nå hadde snudd seg er det håp for alle!!

Har vert på besøk hos en venninne i dag, hun hadde et haste Ks for halvannet år siden. Hun fortalte veldig i detalj hvordan det foregikk og hvordan det føltes for hun. Hun skulle jo ønske at det ikke ble ks, men samtidig hadde hun en god opplevelse rundt det hele. Hun klarte iallefall å roe meg litt ned med tanke på hvis det blir KS til slutt for meg og.
Så jeg tror ikke at du trenger å kvi deg unødvendig mye. Du får heldigvis forberedt deg litt :-)
Hva gjør de hvis du går i fødsel?

De klarte ikke å snu han i det hele tatt da?
Samme lege som tok ultralyd på meg i går mente at hun var festet med baken nede i bekkenet for noen uker siden. Så jeg tenker at siden hun nå hadde snudd seg er det håp for alle!!

Har vert på besøk hos en venninne i dag, hun hadde et haste Ks for halvannet år siden. Hun fortalte veldig i detalj hvordan det foregikk og hvordan det føltes for hun. Hun skulle jo ønske at det ikke ble ks, men samtidig hadde hun en god opplevelse rundt det hele. Hun klarte iallefall å roe meg litt ned med tanke på hvis det blir KS til slutt for meg og.
Så jeg tror ikke at du trenger å kvi deg unødvendig mye. Du får heldigvis forberedt deg litt :)
Hva gjør de hvis du går i fødsel?

Nei det var ikke mulig å rikke på han i det hele tatt. De ga seg rimelig fort fordi han satt bom fast. Siden han har ligget sånn lenge merker jeg hvis han snur seg, så ringer sykehuset hvis jeg tror det skjer :) hvis jeg går i fødsel blir det også KS. Antageligvis haste-KS alt ettersom hvor raskt fødselen går fremover. Bor heldigvis bare ca 5 min unna Riksen da :)

Back
Topp