Hode er festet :)

Mirakel nr 4

Glad i forumet
Uke 34 i dag og til all forskrekkelse er hode til lillegutt festet. Er 3 gansfødende, fikk en gutt i 2007 og en gutt i 2008 begge to kom i uke 37, slimproppen min gikk 5 mai, og jordmor er sikker på han nermer seg han her også :) mye kynnere og nedpress og det kommer masse klumper med slim som er modning sier jordmor. Var på ul på fredag da veide han 2550 gram. Gleder meg til å møte gutten min, mens termin er 29/6 og ul termin er 2/7 derfor jeg følger både juni og juli :) går det bra damer?? Jeg blir fulgt opp med ul på sykhus hver 2 uke på grunn av en del plager og 5 alvorlige operasjoner i magen :( blodpropp i svangerskapene mine har jeg også hatt så blir fulgt opp som en sme!!!!

Jeg er like langt som deg, også tredjegangs. Legen min påsto også at hodet var festet. Jeg synes også det var veldig tidlig?!? Men..

Ja litt snodig men om de har ligget med hode ned en stund borrer de seg vist nedover ;) og da f
Festes det vist fortere :)

Åh. Så heldig du er som har en som allerede har festet seg! Jeg er 38+4, førstegangs fødene og lille gutt har fortsatt ikke festet seg :O
Han har ligger med hode ned siden uke 32. Kjenner jeg blir litt stresset av at han ikke har festet seg ennå. Skal til jordmor igjen i morgen, så krysser fingrene for at noe har skjedd den siste uken :)

Min har ligget godt ned siden uke 28 masse lykke til du er nermere meg husk det ;) blir spennende å se nå fremmover snart plopper det ut små bebiser ;)

Så spennende, høres ut som det skjer noe om veldig kort tid for deg da:)

Back
Topp