Hobbyer og interesser:)

Ungene ja :p
Her funker ikke kjøpte hamburgere / rundstykker. Pizza det er ikke Grandiosa det er hjemmelaget hehe :) men det er jo bra da :D
Fiske pinner å piske grateng om spiser de kun hjemmelaget :)

Må nok lære disse ungene å lage alt etterhvert. :p
Ellers har de ett problem når de er store å flytter :p

Selv om minsta har bestemt at hun slltid skal bo med meg slik st jeg kan få lov å betale for henne :eek:

Hihi, artig! Du er nå flink da som stortsett lager alt fra bunn! Ikke værst. Og det er jo helt klart det beste!
Prøver så godt vi kan her og;)
Hehe, smart hun:P

Det går veldig opp og ned med hva jeg liker å gjøre, får perioder der jeg gjør en ting ekstremt mye, som å lese, strikke å så har jeg perioder der jeg ikke gjør noe. Ellers liker jeg å bake, pusse opp :) skulle ønske jeg hadde fått reist mer :)

Skjønner:) Driver dere å pusser opp nå da:)?
Vært i mange land?:)

Reise.. Elsker å reise.. Vi reiser noen ganger i året, utrolig deilig å komme seg bort innimellom..
Fotografering...
Mat
Vesker..... Samler på vesker :p

(Skulle ønske jeg kunne sy, strikke og hadde grønne fingre)

Hvor var siste plassen dere reise?;) Vært mange plasser?:)

Hva vesker da:D?

Skjønner:) Driver dere å pusser opp nå da:)?
Vært i mange land?:)

Nå har jeg pusset opp barnerommet, så burde stua, gangen oppe og badet burde bli tatt, men regner med at det må vente litt, koster å pusse opp. Akkurat nå konserter gubben seg om gårdsplassen, han driver å legger fresemasse :)
Nei ikke egentlig, har vært i Sverige, Danmark ;) Irland, England, Skottland, Polen, Kroatia og Litauen. Men har fått sett Norge på kryss og tvers da jeg var liten , da var det bil ferie i Norge som sto på programmet :)

Nå har jeg pusset opp barnerommet, så burde stua, gangen oppe og badet burde bli tatt, men regner med at det må vente litt, koster å pusse opp. Akkurat nå konserter gubben seg om gårdsplassen, han driver å legger fresemasse :)
Nei ikke egentlig, har vært i Sverige, Danmark ;) Irland, England, Skottland, Polen, Kroatia og Litauen. Men har fått sett Norge på kryss og tvers da jeg var liten , da var det bil ferie i Norge som sto på programmet :)

Ja, det er jaggu helt sant. Vi holder på og kan skrive under på at det koster.
Er nå en del da;)
Selv har jeg reist lite i Norge. Det er noe jeg ønsker mer:)

Monaco, Nice og Canne, kom hjem for litt over 1 uke siden :)
har vært mye rundt om kring ja, reiser minst 3 ganger i året.. Og i fjor bodde vi 5 mnd i Kina, og fikk reist mye der også...

Har noen fra Kina, også har jeg Lacoste, Burberry og Christian louboutin... :p Var mye fine vesker i Monaco! Men prisene litt for stive hehe...

Monaco, Nice og Canne, kom hjem for litt over 1 uke siden :)
har vært mye rundt om kring ja, reiser minst 3 ganger i året.. Og i fjor bodde vi 5 mnd i Kina, og fikk reist mye der også...

Har noen fra Kina, også har jeg Lacoste, Burberry og Christian louboutin... :p Var mye fine vesker i Monaco! Men prisene litt for stive hehe...
Åh, hvor i Kina?:) Vi har et vennepar som bor i Macou.
Ikke billig nei;) Her er favoritten Chanel:D

Åh, hvor i Kina?:) Vi har et vennepar som bor i Macou.
Ikke billig nei;) Her er favoritten Chanel:D

Vi bor i Yan'an når vi er i Kina. Men har vært i Shanghai, Beijing og Xian av de store byene, ellers så har vi dratt rundt i mindre byer og oppe i indre Mongolia :) til neste år skal vi til Hong kong.. Gleder meg utrolig mye :D

Her står Chanel på toppen av ønskelisten...

Vi bor i Yan'an når vi er i Kina. Men har vært i Shanghai, Beijing og Xian av de store byene, ellers så har vi dratt rundt i mindre byer og oppe i indre Mongolia :) til neste år skal vi til Hong kong.. Gleder meg utrolig mye :D

Her står Chanel på toppen av ønskelisten...
Oi, så stas!!:D
Jeg satser på at venneparet væårt gifter seg der nede og vi må komme:P

Jeg har 4 chanel vesker:D

Jeg har hest :)

Ellers liker jeg godt å dra med familien på tur.

Har blitt lite av begge deler i svangerskapet siden formen har vært elendig :p

Jeg har hest :)

Ellers liker jeg godt å dra med familien på tur.

Har blitt lite av begge deler i svangerskapet siden formen har vært elendig :p

Åh, kjekt med hest da.Aldri hatt egen, men oppvokst på gård så alltid vært hester der

:)

Jeg er glad i å strikke, reise og lage mat :) Har ikke fått reist så mye i senere år da, men håper vi kan ta det igjen når ungene blir litt større :)

Back
Topp