Hobby

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
Har du en hobby? Og ka er deg?:) eg er veldig gla i baking :) gjærbakst :) har ikke baka på lenge! Men idag fikk eg endelig litt energi så har fått baka litt :)

Jeg er vel det man kan kalle en "hobbynerd", og har prøvd det aller meste.. Jeg liker å prøve ut nye ting hele tiden:) Men det jeg har gjort mest opp gjennom årene er brodering, strikking/hekling, lage kort og gaveinnpakking. Mistenker dessverre at jeg er allergisk mot garn, for jeg har fått veldig plagsomme utslett på hendene av de to siste prosjektene mine: en genser i alpakka og en lue i ull:/
Men jeg har lyst til å finne frem igjen nål og tråd, for knøttet må jo få egen julekalender og julestrømpe etterhvert;)

PS: se profilbildet mitt, her har jeg surret og limt hyssing/hemp rundt vinflasker som jeg på forhånd har vasket godt. Kjempefin med en enslig gerbera oppi:D En enkel hobby som alle kan prøve:)

For tiden er det hekling jeg driver med, men har alltid drevet med scrapbooking sånn innimellom;) Også holder jeg på med hest da:)

Strikking og hekling av sånne innesysler:) skulle ønske jeg hadde symaskinsertifikat men niks der kommer jeg til kort:)

Jeg har en jobb som tar mye tid (lærer) og synger ganske mye på ulike tilstelninger, så fritid er et fremmedord. Sang er jo på et sett en hobby, men også en inntekt så der er jeg heldig:)

Elsker alt av håndarbeide. Strikking, hekling,søm, scrapping, elsker diy-prosjekter.

Nå for tiden går det mest i strikking, men jeg har også gått i korps i mange år :)
Jeg har også en ambisjon om å lære meg å sy, men i så tilfelle må jeg førdt kjøpe meg en symaskin ;)

Jeg er også en hobbydame, og har baking og søm som favoritter, men aller mest søm. Jeg syr klær til ungene og meg selv, og koooser meg med det :-D Hatt skikkelig plass til symaskinene så de er alltid klare til bruk. Jeg er lektor og jobber mye på kveldstid og i helger, så jeg får ikke sydd så mye som jeg ønsker.

Back
Topp