Nyfødtlue - sånn til å putte på umiddelbart etter fødsel, eller bare ute sånn første tiden?
For slik babylue til å ha på barsel synes jeg skal være uten snorer hvertfall![]()
Det siste. [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyfødtlue - sånn til å putte på umiddelbart etter fødsel, eller bare ute sånn første tiden?
For slik babylue til å ha på barsel synes jeg skal være uten snorer hvertfall![]()
Det har jeg også liggende i todo. Jeg tenkte å strikke i kauni![]()
Sikkert kjempe teit spørsmål - men er Kauni en farge? [emoji848]
Kauni er et garnmerke. De er kjent for sine fargespraglende effektgarn [emoji4]
Å ja [emoji5] men hvordan går det å strikke mønster med sånt garn? Forsvinner ikke mønsteret litt i alle fargene? Eller har jeg misforstått igjen? [emoji4]
Jeg tenkte å strikke hverdagsjakka i en estisk versjon av kauni, hvor den da striper i det blå/hvite effektgarnet, og har kontrast stripene i en mørkegrå/sauesvart.Sett utrolig mange tøffe kofter strikket i Kauni, så det går an[emoji4] kauni finnes i ensfarget også da, så man kan jo velge det. Google kauni kofter eller strikk så kommer opp mye fint[emoji7] Har så lyst å strikke en kofte som heter hjertefjert i kauni[emoji38][emoji7]
Jeg tenkte å strikke hverdagsjakka i en estisk versjon av kauni, hvor den da striper i det blå/hvite effektgarnet, og har kontrast stripene i en mørkegrå/sauesvart.
Veldig mye fint som kan lages med kauni/graderte effektgarn.
Kan sikkert bli fin i kauni - med kauni i mønsteret og annen bakgrunnsfarge.Jeg tenkte å strikke dette babyteppet - tror dere det er finest med blå bakgrunn, eller kan jeg gå for en gammelrosa bakgrunn til en jente? Litt redd for at kontrasten ikke skal bli stor nok..
![]()
Gammelrosa og mørkegrå kunne vært fint.Jeg tenkte å strikke dette babyteppet - tror dere det er finest med blå bakgrunn, eller kan jeg gå for en gammelrosa bakgrunn til en jente? Litt redd for at kontrasten ikke skal bli stor nok..
![]()
Hvilket mønster et dette?Her er feks en bukse jeg strikker i kauniVis vedlegget 221663
Oj, det var utrolig fint! Da vet jeg hva neste prosjekt blir!Stjernebukse heter det. Finner det hos Ravelry. Strikket mange av de i mange størrelser .gøy å strikkeVis vedlegget 221696
Stjernebukse heter det. Finner det hos Ravelry. Strikket mange av de i mange størrelser .gøy å strikkeVis vedlegget 221696
Hvilke garntyper bruker du å velge til buksen? Akkurat kjøpt mønstret[emoji7]
Mulig det er noe jeg ikke skjønner, men finner ikke Sandnes merinoull i kauni?Jeg har brukt Sandnes merinoull
Mulig det er noe jeg ikke skjønner, men finner ikke Sandnes merinoull i kauni?
Mulig det er noe jeg ikke skjønner, men finner ikke Sandnes merinoull i kauni?