Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vår felles hobby er vel TV-serier. Han spiller fotball og curling på fritiden, jeg liker alt som har med håndarbeid å gjøre; hekle, strikke, tegne osv.
Har du strikka noe til babyen enda?Jeg strikker, han spiller![]()
Har du strikka noe til bebbis enda?
Stas med flere bryggere her! [emoji4]Vi elsker å lage mat. Lager masse mat sammen, og har vårt lille mikrobryggeri på kjøkkenet =)
Han er gammel idrettsutøver, og er dritgo' til å stå på ski, sammenliknet med meg som er håpløs.
Jeg red mye en gang i tiden, men nå blir det lite tid til det, da studier og familie tar meste parten av min tid
Jeg strikker. Vanligvis løper jeg endel i skogen, men etter at jeg fikk positiv test, har kroppen vært så utrolig sliten.
Mannen er glad i data og sånt.
Felles interesser er friluftsliv, TV-serier, musikk og selvsagt barna.
Har du strikka noe til babyen enda?![]()
Post gjerne bilder av det du lager i denne tråden :Både ja og nei, jeg strikker veldig mye babyklær fra før av, er det jeg best liker å strikke, men begynte på ett lite plagg i forrige uke, og ett teppe i går, men dette er fordi jeg vil strikke det, og ikke dirkete tiltenkt babyen
Jeg mistet sist, så strikker bare fordi det er gøy, og går alt bra nå, så blir det selvfølgelig til babyen![]()
Post gjerne bilder av det du lager i denne tråden :
http://forum.babyverden.no/threads/håndarbeid-diy.1871721/
<3
Stas med flere bryggere her! [emoji4]