Hobby/fritidsaktivitet

Petrichor

Elsker forumet
Marslykke 2016
Har partneren din en hobby? Har du en hobby? Har dere kanskje en hobby dere gjør sammen?
:dance018:dance011

Jeg er veldig interessert i fotball og drar ofte på fotballkamper. Samboeren har vært med noen ganger, men han er ikke interessert [emoji23] Han er mer interessert i biler og anleggsmaskiner [emoji108][emoji4] Hehe. Ellers er jeg veldig glad i å strikke. [emoji4]

Jeg er en periodestrikker. [emoji28] Ellers driver vi med ølbrygging, selv om det ikke har blitt så mye av det den siste tiden, da, med to graviditeter i rask rekkefølge ...

Han liker å spille data/tv spill - noe jeg IKKE liker. Motsatt liker jeg håndarbeid (strikker og syr litt), noe han IKKE driver med. Sammen ser vi serier, spiller brettspill, lager mat, reiser, bowler, drar på kino osv.

Vår felles hobby er vel TV-serier. Han spiller fotball og curling på fritiden, jeg liker alt som har med håndarbeid å gjøre; hekle, strikke, tegne osv.

Vår felles hobby er vel TV-serier. Han spiller fotball og curling på fritiden, jeg liker alt som har med håndarbeid å gjøre; hekle, strikke, tegne osv.

Har du strikka noe til bebbis enda?

Vi elsker å lage mat. Lager masse mat sammen, og har vårt lille mikrobryggeri på kjøkkenet =)
Han er gammel idrettsutøver, og er dritgo' til å stå på ski, sammenliknet med meg som er håpløs.
Jeg red mye en gang i tiden, men nå blir det lite tid til det, da studier og familie tar meste parten av min tid

Har du strikka noe til bebbis enda?

Nei, tør ikke enda.. tror ikke jeg kommer til å begynne på noe før de magiske 12. Men da skal jeg strikke! [emoji173][emoji4]

Vi elsker å lage mat. Lager masse mat sammen, og har vårt lille mikrobryggeri på kjøkkenet =)
Han er gammel idrettsutøver, og er dritgo' til å stå på ski, sammenliknet med meg som er håpløs.
Jeg red mye en gang i tiden, men nå blir det lite tid til det, da studier og familie tar meste parten av min tid
Stas med flere bryggere her! [emoji4]

Jeg strikker. Konstant
Han skrur bil.
Sammen har vi våre serier som vi ser sammen.
The big bang theory har vi sett sammen i flere år nå. Så det så mye i forige svangerskap at lillegutt roet seg når vi satt på tbbt på tvn Ble som en vuggesang for han.

Jeg strikker. Vanligvis løper jeg endel i skogen, men etter at jeg fikk positiv test, har kroppen vært så utrolig sliten.
Mannen er glad i data og sånt.
Felles interesser er friluftsliv, TV-serier, musikk og selvsagt barna.

Jeg strikker. Vanligvis løper jeg endel i skogen, men etter at jeg fikk positiv test, har kroppen vært så utrolig sliten.
Mannen er glad i data og sånt.
Felles interesser er friluftsliv, TV-serier, musikk og selvsagt barna.

Så gøy at det er flere terrengløpere her :). Har du tenkt å løpe igjen hvis energien kommer tilbake? Jeg hadde en belastningsskade rett før jeg ble gravid. Den siste uka før positiv test begynte jeg å løpe igjen. Etter positiv test har jeg ikke løpt. Jeg kjenner allerede litt smerter i bekkenet, så jeg tror det bare blir gåturer frem til fødselen. Har planer om å kjøpe en babyjogger vogn slik at jeg kan løpe litt når babyen kommer.

Har du strikka noe til babyen enda? :D

Både ja og nei, jeg strikker veldig mye babyklær fra før av, er det jeg best liker å strikke, men begynte på ett lite plagg i forrige uke, og ett teppe i går, men dette er fordi jeg vil strikke det, og ikke dirkete tiltenkt babyen :)
Jeg mistet sist, så strikker bare fordi det er gøy, og går alt bra nå, så blir det selvfølgelig til babyen :)

Både ja og nei, jeg strikker veldig mye babyklær fra før av, er det jeg best liker å strikke, men begynte på ett lite plagg i forrige uke, og ett teppe i går, men dette er fordi jeg vil strikke det, og ikke dirkete tiltenkt babyen :)
Jeg mistet sist, så strikker bare fordi det er gøy, og går alt bra nå, så blir det selvfølgelig til babyen :)
Post gjerne bilder av det du lager i denne tråden :

http://forum.babyverden.no/threads/håndarbeid-diy.1871721/
<3

Stas med flere bryggere her! [emoji4]

Kult! Blitt lite øldrikking de siste to åra da, og nå blir det vel ikke så mye fremover heller, men brygger litt til sommeren for å ha til jul vel =) Familien syns det er stas med hjemmebrygg ;)

Back
Topp