Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sto her på minside på babyverden at embryotiden var over og at det været foster nåPrøv og bytte merke istedenfor. Det har vært et "fenomen" inne på FS at noen reagerer på et spesielt merke folat, og ved bytting har det blitt mye bedre.
Jeg ville ikke sluttet å ta folat bare fordi jeg ble kvalm av de. Synes det er viktigere at embryo/foster får lukket nevralrøret sitt enn at jeg er mindre kvalm...
Sto her på minside på babyverden at embryotiden var over og at det været foster nåkan høre med helsesøster etterpå. Skal jo dit uansett.
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Joa, men det endrer ikke det faktum at helsediraktoratet anbefaler bruk av folat ut uke 12. Jeg ville ikke tatt den risikoen..
Finner ikke noe på Google som overbeviser meg jeg. Hører med legen k morgen.Nevralrøret er uansett lukket for lenge siden! Men hvis du googler hva man trenger folsyre til så er det bra å ta uansett hele svangerskapet.
Er det den med rød etikett?Prøv de små tabletten på glass (tror de er fra Nycoplus). Jeg merker absolutt ingenting av de.