Rixi
Glad i forumet
Jammen ikke lett å bli klok.. Var på ny ul i dag (forrige for to uker siden), og det hadde det skjedd mye sa gyn. Nå så han fostersekk, men ikke bankende hjerte. Første gang hadde han ikke sett noe.
Grunnen til at jeg blir fulgt sånn opp er fordi jeg hadde en SA 27. mars. Først trodde de første hcg prøve viste rester etter SA'en, men da jeg begynte å få positive graviditetstester (siste 3+ med CB), ble det tatt ny hcg, og den hadde steget. Var derfor tilbake igjen i dag i håp om å finne ut hvor langt jeg har kommet, noe han da ikke kunne enda. Fikk beskjed om å holde meg positiv, så får vel prøve på det..
Det som er så rart er at vi hadde sex hver dag i perioden 1-14 april (sexlyst på topp
), men så begynte jeg å bli så dårlig. Hadde et opphold, før vi hadde sex igjen 25. april, siden har jeg igjen vært så dårlig så det har ikke skjedd noe.. Finn første positive test 27. april, CB viste1-2 uker. Burde jo derfor sett et bankende hjerte er min konklusjon.. Har ikke hatt noen blødninger.. Har ikke særlig troen på at dette skal gå bra.. To uker å vente er jammen lenge!
Vet inne hvor jeg ville med dette, men det var godt å få tømt tankene litt.
Grunnen til at jeg blir fulgt sånn opp er fordi jeg hadde en SA 27. mars. Først trodde de første hcg prøve viste rester etter SA'en, men da jeg begynte å få positive graviditetstester (siste 3+ med CB), ble det tatt ny hcg, og den hadde steget. Var derfor tilbake igjen i dag i håp om å finne ut hvor langt jeg har kommet, noe han da ikke kunne enda. Fikk beskjed om å holde meg positiv, så får vel prøve på det..
Det som er så rart er at vi hadde sex hver dag i perioden 1-14 april (sexlyst på topp
Vet inne hvor jeg ville med dette, men det var godt å få tømt tankene litt.