Hmmm..

Rixi

Glad i forumet
Jammen ikke lett å bli klok.. Var på ny ul i dag (forrige for to uker siden), og det hadde det skjedd mye sa gyn. Nå så han fostersekk, men ikke bankende hjerte. Første gang hadde han ikke sett noe.

Grunnen til at jeg blir fulgt sånn opp er fordi jeg hadde en SA 27. mars. Først trodde de første hcg prøve viste rester etter SA'en, men da jeg begynte å få positive graviditetstester (siste 3+ med CB), ble det tatt ny hcg, og den hadde steget. Var derfor tilbake igjen i dag i håp om å finne ut hvor langt jeg har kommet, noe han da ikke kunne enda. Fikk beskjed om å holde meg positiv, så får vel prøve på det..

Det som er så rart er at vi hadde sex hver dag i perioden 1-14 april (sexlyst på topp :p), men så begynte jeg å bli så dårlig. Hadde et opphold, før vi hadde sex igjen 25. april, siden har jeg igjen vært så dårlig så det har ikke skjedd noe.. Finn første positive test 27. april, CB viste1-2 uker. Burde jo derfor sett et bankende hjerte er min konklusjon.. Har ikke hatt noen blødninger.. Har ikke særlig troen på at dette skal gå bra.. To uker å vente er jammen lenge!

Vet inne hvor jeg ville med dette, men det var godt å få tømt tankene litt.

Du er sikkert kortere på veg enn antatt :) får se igjen etter 2 uker :) skal se du ser et bankende hjerte da ;) ;) krysser alt jeg har av fingre og tær! Stor klem <3

Du er sikkert kortere på veg enn antatt :) får se igjen etter 2 uker :) skal se du ser et bankende hjerte da ;) ;) krysser alt jeg har av fingre og tær! Stor klem <3

Tusen takk for koselig mld, frøkenandy :) Det hjalp litt på humøret mitt! Må bare ta tiden te hjelp, og tenke minst mulig :)

Tålmodigheten vår blir nok satt på prøve maange ganger frem til januar ;) Det går nok fint! Godt du blir fulgt opp. Så får du prøve å tenke positivt og kose deg med tanken på at det er ett lite frø inni magen din, men som ikke har blitt så stort enda som du trodde :)

Tålmodigheten vår blir nok satt på prøve maange ganger frem til januar ;) Det går nok fint! Godt du blir fulgt opp. Så får du prøve å tenke positivt og kose deg med tanken på at det er ett lite frø inni magen din, men som ikke har blitt så stort enda som du trodde :)

Tusen takk for gode ord :)

Jammen ikke lett å bli klok.. Var på ny ul i dag (forrige for to uker siden), og det hadde det skjedd mye sa gyn. Nå så han fostersekk, men ikke bankende hjerte. Første gang hadde han ikke sett noe.

Grunnen til at jeg blir fulgt sånn opp er fordi jeg hadde en SA 27. mars. Først trodde de første hcg prøve viste rester etter SA'en, men da jeg begynte å få positive graviditetstester (siste 3+ med CB), ble det tatt ny hcg, og den hadde steget. Var derfor tilbake igjen i dag i håp om å finne ut hvor langt jeg har kommet, noe han da ikke kunne enda. Fikk beskjed om å holde meg positiv, så får vel prøve på det..

Det som er så rart er at vi hadde sex hver dag i perioden 1-14 april (sexlyst på topp :p), men så begynte jeg å bli så dårlig. Hadde et opphold, før vi hadde sex igjen 25. april, siden har jeg igjen vært så dårlig så det har ikke skjedd noe.. Finn første positive test 27. april, CB viste1-2 uker. Burde jo derfor sett et bankende hjerte er min konklusjon.. Har ikke hatt noen blødninger.. Har ikke særlig troen på at dette skal gå bra.. To uker å vente er jammen lenge!

Vet inne hvor jeg ville med dette, men det var godt å få tømt tankene litt.

Hei.

Vet ikke om jeg kan si jeg er glad for å lese dette, men jeg er litt i samme situasjon. Jeg hadde en sa 11 april. Det er 5 uker siden i morra, jeg har nå tester positivt. Noen sier at det bare kan være at det henger igjenn.
Meeen det jeg syntes er rart er at den lørdagen begynte jeg å blø, dagen etter kom "fosteret" ut. Dro på legevakta så på akuttmottaket, fikk da en ul og ja, jeg var ikke gravid lengre. Å den testen jeg hadde tatt på legevakta var positiv mens den på akuttmottaket var negativ. Så da ville jeg egentlig tro at denne testen er positiv for at jeg er gravid. Ikke lett å si, vi har også hatt masse sex den siste tiden, jeg er kvalm osv. Men for all del kan være psyken som spiller meg ett puss. Jeg holder pågå bytte lege, pga min er dårlig å jeg kunne komme denne uka til den nye men da måtte jeg hente journalen min osv først. Å jeg skal til det gamle legekontoret til mandagen så tenker at det ikke haster, men jeg angrer litt nå. Men det er jo allerede for seint. Men blir å bestille legitime til mandagen og forhåpentlig vis henvist til gyn. Masse lykke til. <3 Håper du ble litt "glad" for mitt svar og at du da ikke er aleine om dette :)

Back
Topp