Akkurat slik hadde jeg det, så vil ha det vekk fra ungene så fort som muligHar hatt det flere ganger jegVerst var det en gang jeg våknet på morgenen og ikke klarte å få opp øynene. De var helt sammenklistret
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat slik hadde jeg det, så vil ha det vekk fra ungene så fort som muligHar hatt det flere ganger jegVerst var det en gang jeg våknet på morgenen og ikke klarte å få opp øynene. De var helt sammenklistret
![]()

Akkurat slik hadde jeg det, så vil ha det vekk fra ungene så fort som mulighan har ikke særlig med puss da, men kjemperød i øynene
![]()

Jeg prøvde mm litt, men øynene ble så ille røde at jeg måtte oppsøke legevakt igår. Infeksjon konstaterte legen med å bare kikke på ham, så skrev hun ut kloramfenikol øyedråper (takk og pris for dråpene og ikke salven!). Så nå håper jeg minsten skal bli bedre![]()
Jeg prøvde mm litt, men øynene ble så ille røde at jeg måtte oppsøke legevakt igår. Infeksjon konstaterte legen med å bare kikke på ham, så skrev hun ut kloramfenikol øyedråper (takk og pris for dråpene og ikke salven!). Så nå håper jeg minsten skal bli bedre![]()
Uff, håper han blir bedre nå
Vet du? Jeg har alltid trodd at kokt saltvann var det samme som «apotek saltvann» så i denne tråden her har jeg lært noe nytt.
Stakkar lilleMasse god bedring! Kloramfenikol er gull på øyebetennelse. Her har det funket med en gang. Minstemann ble født med infeksjon på øyet, så han startet livet med å bli dryppet i øynene.
Det er jo sterilisert saltvann på apoteket, så er vel det samme så lenge man passer på hygiene osvDet er jo det samme? Det du kjøpet på apoteket inneholder akkurat det samme som man kan lage hjemme![]()
Det er jo sterilisert saltvann på apoteket, så er vel det samme så lenge man passer på hygiene osv![]()
Når jeg bare fikk lest det nå, så skjønte ikke jeg heller det egentligJa, er akkurat detSå skjønte ikke det my heart skrev
![]()