hmm?

Ver87

Andre møte med forumet
Kan man ha sex etter at slimproppen har gått? Hmm.. Betyr det at man er moden når slimproppen har gått? Og at man KANSKJE kan sette i gang fødselen ved å ha samleie da? Noen som vet.. hadde ikke gjort noe med litt fortgang[;)] hehe [:D]

Er 99,9% sikker på at du kan ha sex da:) eneste gangen man ikke skal ha sex (hvis legen ikke sier noe annet) er når vannet har gått/ eller man lekker fostervann:) Så kos deg i kveld;)

OK;) hihi... Er 37+4 i dag, lurer på om det er modent slik at eventuelt ett samleie kan sette i gang noe... hmm.. Hadde ikke gjort noe, hehe... Takk for det[;)] kose deg du også[:D]
ORIGINAL: mariac84

Er 99,9% sikker på at du kan ha sex da:) eneste gangen man ikke skal ha sex (hvis legen ikke sier noe annet) er når vannet har gått/ eller man lekker fostervann:) Så kos deg i kveld;)

har jeg å lurt på, for slimproppen skal jo være en sånn bakterie stngsel, å er den gått så vil du jo få bakterier inn å opp dit.. som sånn ved sex eller bading eller hva som helst[8D] eller har jeg misforstått nå??

null problem å ha sex når slimproppen går. den kan å forny sæ..
e bading du i basseng du ska unngå pga bakterian i vannet der.

ORIGINAL: moniqe

null problem å ha sex når slimproppen går. den kan å forny sæ..
e bading du i basseng du ska unngå pga bakterian i vannet der.

fornye seg??

Ja, slimproppen kan "bygge seg opp igjen" selvom den har gått..

såpass ja.. det visste jeg ikke.. [&:]

trodde det betydde at man var "moden" jeg...?

ORIGINAL: Ver87

Man er på modningens vei:) Jordmødrene sier vel(hvertfall de jeg har hørt) at fødselen kan skje samme dagen, men kan fint gå tre uker også....

ORIGINAL: Ver87

Man er på modningens vei:) Jordmødrene sier vel(hvertfall de jeg har hørt) at fødselen kan skje samme dagen, men kan fint gå tre uker også....

Ja ok, men tror du ett samleie nå da KAN få litt fortgang? hihi... spennende[:)] Men jeg får veldig sammentrekninger og smerter etter sex, ganske vondt.. Må liksom puste meg igjennom.. Litt slitsomt når det ikke fører til noe mer.. Men det er kanskje større sjanse for det nå da som proppen har gått..? hihi

ORIGINAL: jejagal

samme dagen min slimpropp gikk sist gang, endte det med sex på kvelden, å riene startet 30 min etterpå [:D]

Det er disse erfaringene vi vil høre om[:D] Hehe... Funker det ikke, så er det i det minste tidsfordriv, da er man enda noen minutter nærmere til å møte den nye verdensborgeren[:)]

samme dagen min slimpropp gikk sist gang, endte det med sex på kvelden, å riene startet 30 min etterpå [:D]

Det er disse erfaringene vi vil høre om[:D] Hehe... Funker det ikke, så er det i det minste tidsfordriv, da er man enda noen minutter nærmere til å møte den nye verdensborgeren[:)]

hehe.. men må si at når vi hadde sex da, så gjorde d så vannvittig vondt [&o] gubben ville avbryte hele greia når han så hvor jeg sleit med å holde tårene tilbake, men jeg sa han skulle PEISE PÅ..! for da ville jeg ha ut den ungen [:D]
så på meg funka d nok.. [:D] håper d hjelper dere andre som vil prøve det..
men som sagt,så får man jo tida til å gå, å mannen får jo ikke minst masse gleder av oss som vil "ha sex" vær dag pga kjærringrådene [:D]

Når var dette i forhold til termin a? :)

min mann har vel aldri fått så masse sengekos dette svangerskape som nå,men denne babyen her vil bare ikkje ut[8|]

hehe.. men må si at når vi hadde sex da, så gjorde d så vannvittig vondt [&o] gubben ville avbryte hele greia når han så hvor jeg sleit med å holde tårene tilbake, men jeg sa han skulle PEISE PÅ..! for da ville jeg ha ut den ungen [:D]
så på meg funka d nok.. [:D] håper d hjelper dere andre som vil prøve det..
men som sagt,så får man jo tida til å gå, å mannen får jo ikke minst masse gleder av oss som vil "ha sex" vær dag pga kjærringrådene [:D]

Når var dette i forhold til termin a? :)

nå blir du sikkert skuffa,men slimproppen gikk dagen før terminen.. hadde sex på kvelden og riene starta natta til terminen..

Neida:) Alt til terminen er greit:) Håper jeg ikke går mye over tia[8|]

Back
Topp