Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mariac84
Er 99,9% sikker på at du kan ha sex da:) eneste gangen man ikke skal ha sex (hvis legen ikke sier noe annet) er når vannet har gått/ eller man lekker fostervann:) Så kos deg i kveld;)
ORIGINAL: Ver87
såpass ja.. det visste jeg ikke.. [&:]
trodde det betydde at man var "moden" jeg...?
ORIGINAL: Ver87
såpass ja.. det visste jeg ikke.. [&:]
trodde det betydde at man var "moden" jeg...?
Man er på modningens vei:) Jordmødrene sier vel(hvertfall de jeg har hørt) at fødselen kan skje samme dagen, men kan fint gå tre uker også....
ORIGINAL: jejagal
samme dagen min slimpropp gikk sist gang, endte det med sex på kvelden, å riene startet 30 min etterpå [:D]
samme dagen min slimpropp gikk sist gang, endte det med sex på kvelden, å riene startet 30 min etterpå [:D]
Det er disse erfaringene vi vil høre om[:D] Hehe... Funker det ikke, så er det i det minste tidsfordriv, da er man enda noen minutter nærmere til å møte den nye verdensborgeren[:)]
hehe.. men må si at når vi hadde sex da, så gjorde d så vannvittig vondt [&o] gubben ville avbryte hele greia når han så hvor jeg sleit med å holde tårene tilbake, men jeg sa han skulle PEISE PÅ..! for da ville jeg ha ut den ungen [:D]
så på meg funka d nok.. [:D] håper d hjelper dere andre som vil prøve det..
men som sagt,så får man jo tida til å gå, å mannen får jo ikke minst masse gleder av oss som vil "ha sex" vær dag pga kjærringrådene [:D]
Det er disse erfaringene vi vil høre om[:D] Hehe... Funker det ikke, så er det i det minste tidsfordriv, da er man enda noen minutter nærmere til å møte den nye verdensborgeren[:)]
hehe.. men må si at når vi hadde sex da, så gjorde d så vannvittig vondt [&o] gubben ville avbryte hele greia når han så hvor jeg sleit med å holde tårene tilbake, men jeg sa han skulle PEISE PÅ..! for da ville jeg ha ut den ungen [:D]
så på meg funka d nok.. [:D] håper d hjelper dere andre som vil prøve det..
men som sagt,så får man jo tida til å gå, å mannen får jo ikke minst masse gleder av oss som vil "ha sex" vær dag pga kjærringrådene [:D]
Når var dette i forhold til termin a? :)
nå blir du sikkert skuffa,men slimproppen gikk dagen før terminen.. hadde sex på kvelden og riene starta natta til terminen..