Hmm...

Bruker89

Flørter med forumet
Har mensen smerter og blør:/. Kan det kanskje være det eine egget som har sluppe tak? Å at det ene egge fortsatt kan være der? Off, føler meg litt tom nå:/. Har så inderlig lyst til å få et vellykket forsøk med en baby i armene tilslutt!!!

Jeg blør også, men håper likevel... Håper for deg også:-)

Off, forbanna blod...

Dritt blod:(. Hvordan har du hatt det da hermine? Hadde du mens smerter?.
Jeg har vertfall kjempe positive tester.... Vil si At testen idag var mer positiv idag enn i går også.... Blir så forvirret! Legger ut bilder her også:)
Dette er gårsdagens test.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    125,9 KB · Visninger: 96
Dette er dagens test:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    83,6 KB · Visninger: 102
Hei, hei! Jeg har ikke hatt mensensmerter, men blør litt fremdeles. Testen i morges var klart positiv:-) så krysser fingrene for spirene våre!!!

Jeg hadde mens smerter:/, mn vi får håpe at spirene sitter!!! Har jafall mer tro på deg hermine siden du ikke har smerter!! :). Vi får bare vente å se;)!

Jeg har blødd mer og mer utover dagen, mer som en vanlig mens... Så jeg vet ikke om dette går riktig vei, nei:-( hvordan går det med deg?

Jeg blør fortsatt, ikke sånn kjempe mye! Mn siden jeg får så positivetester så venter jeg til mandag for å få vite hcg nivået før jeg tenker tanken på at jeg ikke er gravid...

Høres veldig lurt ut, prøver det samme selv;-) tenker også å få målt hcg allerede på mandag.. Nå har blødningen avtatt igjen, og det gir nytt håp.. Kryss, kryss!

Prøver å få tankene over på andre ting, men det er vanskelig! Nå skal vi kose oss med en bedre middag og så blir der vel sofaen etterpå, tenker jeg;-)

Høres deiligt ut:). Her blir det innflyttnings fest til broderen :). Så blir vel sjåfør til byen tenker jeg:p.krysser fingrene jeg også på at det ska gå godt for begge 2!!

Jeg blør fortsatt, ikke sånn kjempe mye! Mn siden jeg får så positivetester så venter jeg til mandag for å få vite hcg nivået før jeg tenker tanken på at jeg ikke er gravid...

Hvordan går det med deg?
Jeg fikk ikke tatt hcg-test hos legen, hun mente det ikke var noe å bekymre seg over... Hadde avtagende blødning i går, men blør fremdeles litt, ingen smerter. Tok ny veldig positiv test i morges:-) Får bare beholde håpet da...

Venter fortsatt på at legen skal ringe ang hcg prøven jeg tok på fredag.... Mn jeg tror nok at håpe er ute:/. Fikk kjempe positiv test i går også mn ut over dagen så fikk jeg igjen mens smerter å litt mer blod med klumper:/ så regner med at det var egg Nr 2 sjøl om mens smertene ikkje varte så lenge! Jeg er jafall sikker på at det ikke gikk denne gangen heller:(. Sko ønske jeg fikk høre det samme som deg hermine!! Du er så heldig:)!

Hcg prøven var på 275. (Lett øket) stod det. Skal ta ny test i morgen. Mn den er nok på vei ned:/

Huff, så leit dette er - hvis det er på vei ned da... Jeg velger å håpe for deg også, man kan jo aldri vite.. God klem til deg!!
Jeg ringte klinikken og fikk rekvirert blodprøver der, så har akkurat vært der og tatt blodprøve. Skal ta ny på torsdag. Men sykepleieren på Ullevål mente jeg hadde testet for tidlig, og at resultatet kunne være feil... Er det virkelig for tidlig å teste på rugedag 15, 17 og 19? Leser jo om mange som tester lenge før den tid. Testdag ifølge Ullevål er dag 21, nemlig - så nå føler jeg at jeg har gjort noe "galt". I tillegg har jeg fortsatt å ta Lutinus, jeg har valgt å trappe gradvis ned. Ullevål sier du skal bruke 2 pakker og deretter slutte brått - så det var vel også helt "feil". Ikke særlig hyggelig! Men det viktigste for meg er at jeg gjør det som gir meg mest ro i sjela;-) Mange motstridende meldinger i dag!

Jeg velger å håpe for oss begge, jeg! :-)

Der eg høre te ( Haugesund fertilitetsavdeling ) har me testdato 2 uker etter befruktning/ innsett så det er ikkje fortidligt! Jeg har forstått at der du hører til Så er det 3 uker? Vi går jo gjennom samme behandling! Så etter 2 uker er det trygt å teste seg! Vi får håpe for hverandre:). Mn tviler her hos meg! Mn det virker ut som du kan ha god sjangs;). * håper det*!

Nei, jeg mener heller ikke dag 15 er for tidlig - så da får de mene hva de vil på Ullevål:-) EL-sprøyten skal jo være ute for lengst da...
I dag har jeg hatt mer murringer, stikkinger og småvondter i magen/livmorområde - så dette kan absolutt slå begge veier... Vet ikke om det er dette dere kaller mensmurringer... Til tross for at jeg har ganske mye endometriose, så er jeg så heldig å ha meget lite menssmerter - kan nesten ikke huske å ha hatt det siden tenårene (men da blødde jeg voldsomt mye og hadde vondt). Jeg kjenner jeg er redd for disse vondtene, og håper de holder seg langt unna!
Jeg krysser fingrene for hcg-prøven din!

Hvordan går det med deg Bruker24? Har du fått svar på hcg-testen? Jeg tenker på deg, og ønsker du får gode nyheter... Klem

Back
Topp