Hmm...

Hcg prøven var på 275. (Lett stigende) som det stod. Tok en ny idag å ringer for svar i mårA:). Mn regner ikke me at det er noe å juble over:/. Hvordan går det med deg da?:). Klem

Har du hørt noe mer? Jeg skal ta ny blodprøve i morgen tidlig, og håper på å få resultatet i løpet av morgendagen... Skummelt...

Dessverre så var hcg prøven min på 65:(. Så det gikk ikke denne gangen heller! Mn vi ser frem til neste forsøk til nyåret som vil passe oss perfekt!! Greit å få noen måneder med pause:)! Hvordan gikk det med deg hermine??:).

Uff, så trist at det ikke gikk veien for dere denne gangen, Bruker24! Godt du har en så positiv innstilling og det vil garantert gagne deg på veien videre frem mot målet. Ta godt vare på deg selv! :love2

Åh nei, det var fryktelig leit Bruker24!! Håper virkelig dere lykkes i neste runde!
Jeg har tatt blodprøve nr. 2 i morges, og har ventet på telefon fra Ullevål i hele dag om resultatet... De har fremdeles ikke ringt! Jeg er helt på tuppa, og har høy puls - kan de virkelig ha glemt å ringe??? Det er ikke mulig å ringe dem, for de har telefontid mellom 11 og 12. Er ganske oppgitt og frustrert akkurat nå... God klem til deg.

Uff..føler med dere begge! :( stor klem!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp