hmm?

Men da syns jeg du ska ringe føden, å høre med ei jordmor, kanskje du bare ska dra inn på en liden Check ;) 

ORIGINAL: førstegangsmama

Men da syns jeg du ska ringe føden, å høre med ei jordmor, kanskje du bare ska dra inn på en liden Check ;) 

Har gjort det [:)] Må bare vente til sambo kommer hjem fra jobb etter 00.00.. Så er det inn for sjekk[:)]

ORIGINAL: mamma2010!

Har gjort det [:)] Må bare vente til sambo kommer hjem fra jobb etter 00.00.. Så er det inn for sjekk[:)]

men det er suuupert :) hold oss oppdatert [:D]

lykke til ivertfall ;)

ORIGINAL: mamma2010!

men det er suuupert :) hold oss oppdatert [:D]

lykke til ivertfall ;)

Jupp :) Skriver når jeg kommer hjem jeg vettu [:)]
Takk for det[:)]

Hvordan gikk dette her da??[:)]

Lurer jeg og på [:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Hvordan gikk dette her da??[:)]

Lurer eg å på???

Hei!! Ble noen timer på sykehuset i natt, men alt var bra med den lille[:)] Nå lå hvist han/hun så langt ned i bekkenet som det kune komme[:D] Men hjerterytmen var veldig opp å ned så de sa at hvis det blir sånn igjen så måtte jeg bare komme inn med en gang[:)] Lille nurk veide nå ca 2900g!!! Og de regnet med at hvis jeg går til termin vil det veie ca 3500[:)] Så det gikk jo bra og lille nurk får bli litt til[:)]

Back
Topp