Hm...kanel te

Krølla82

Forumet er livet
Jeg drakk kanelte for litt over ei uke siden...2 kvelder på rad og hadde masse mensmurringer...ikke drukket av den siden og ingen murringer. Montro og det kommer tilbake om jeg prøver en kopp nå. Skal jeg? hehe

Du er jo absolutt på trygg grunn, så hvorfor ikke? babyen er jo klar, sånn sett. [8D][:D]

Spent på rapport, kanel funka ikke her.

ORIGINAL: Pijah

Du er jo absolutt på trygg grunn, så hvorfor ikke? babyen er jo klar, sånn sett. [8D][:D]

Spent på rapport, kanel funka ikke her.

Hehe...ja...men vet ikke om jeg "tør" sette igang noe med vilje...men om det skulle starte så er jeg jo ferdig med denne fødselen jeg gruer meg så til.

har drukket kanelte hver kveld i en uke snart. hehe. .men tror ikke jeg har hatt så mye effekt ut av det. kanskje litt mer stikkninger i bunnen av livmora, så er jo lov å håpe at det hjelper. Men uanz så er det jo godt [:)] 
Tror nok trygt du kan unne deg en kopp til [:)] Dersom det skulle bli noe fødsel, så er det nok heller fordi at småtte er klar til å møte verden [:D][:D]

Drikk drikk drikk og vær vår lille test kanin[:D][:D] He he, neida, men det skader vell på ingen måte[:)]

Igår drakk jeg kakao med kanel i (smakte nesten ikke sjokoladen ;p), og natt til idag hadde jeg kraftigere murringer enn noen gang - de fleste i ryggen. Pluss at mini var hyper i mange timer! Tror jeg skal prøve meg på en kopp i kveld óg, det kan jo ikke skade [:)]

Tror ikke du har noe å bekymre deg for Krølla, mini kommer jo når han er klar [:D]

ORIGINAL: Idzaa

Igår drakk jeg kakao med kanel i (smakte nesten ikke sjokoladen ;p), og natt til idag hadde jeg kraftigere murringer enn noen gang - de fleste i ryggen. Pluss at mini var hyper i mange timer! Tror jeg skal prøve meg på en kopp i kveld óg, det kan jo ikke skade [:)]

Tror ikke du har noe å bekymre deg for Krølla, mini kommer jo når han er klar [:D]

Jeg har faktisk murringer nå...merkelige greier...neida jeg er ikke redd for kanelen...jeg er mer redd for min egen reaksjon når ting setter i gang den gangen det gjør det...mulig sambo må dra meg til sykehuset...hehe

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: Idzaa

Jeg har faktisk murringer nå...merkelige greier...neida jeg er ikke redd for kanelen...jeg er mer redd for min egen reaksjon når ting setter i gang den gangen det gjør det...mulig sambo må dra meg til sykehuset...hehe

Tok du deg en kopp eller? [;)] Så rart at det "virker".
Hehe, spørs. Jeg er også veldig spent på hvordan jeg kommer til å takle det når det først setter i gang på ordentlig, men vi kommer nok oss gjennom det både du og jeg [:D] Skal se at ingen av oss trenger å gå til den 26. [;)] hihi.

Back
Topp