Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pijah
Du er jo absolutt på trygg grunn, så hvorfor ikke? babyen er jo klar, sånn sett. [8D][:D]
Spent på rapport, kanel funka ikke her.
ORIGINAL: Idzaa
Igår drakk jeg kakao med kanel i (smakte nesten ikke sjokoladen ;p), og natt til idag hadde jeg kraftigere murringer enn noen gang - de fleste i ryggen. Pluss at mini var hyper i mange timer! Tror jeg skal prøve meg på en kopp i kveld óg, det kan jo ikke skade [:)]
Tror ikke du har noe å bekymre deg for Krølla, mini kommer jo når han er klar [:D]
ORIGINAL: Krølla82
ORIGINAL: Idzaa
Igår drakk jeg kakao med kanel i (smakte nesten ikke sjokoladen ;p), og natt til idag hadde jeg kraftigere murringer enn noen gang - de fleste i ryggen. Pluss at mini var hyper i mange timer! Tror jeg skal prøve meg på en kopp i kveld óg, det kan jo ikke skade [:)]
Tror ikke du har noe å bekymre deg for Krølla, mini kommer jo når han er klar [:D]
Jeg har faktisk murringer nå...merkelige greier...neida jeg er ikke redd for kanelen...jeg er mer redd for min egen reaksjon når ting setter i gang den gangen det gjør det...mulig sambo må dra meg til sykehuset...hehe