hm...har jeg tatt feil tro?

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

DU har blitt såret, brukt og kastet, og du sitter og lurer på om du har "overdrevet"??

Så klart "angrer" dritten.. Han er kåt nå, og innser at du er letteste "byttet"..

Nettopp!!

Min mor brukte ti år på å komme seg ut av ekteskapet med en psykopat som var fantastisk flott utad og en djevel på hjemmebane. Jeg var nesten åtte da foreldrene mine ble skilt. Så på vegne av barnet i magen vil jeg bare si at jeg håper du tar til fornuft og ikke bruker mer energi på en som utnytter deg så alldeles åpenlyst....

Vet du, du har faktisk ett valg....å la være å svare og komme deg videre og få deg et liv! eller la han fortsette å styre deg og få deg til å danse etter hans pipe!

HVA VIL DU EGENTLIG?!?

Sorry, men vhis du går tilbake igjen, til samme greia som du skev om forrige dagen, sorry men da syns jeg faktisk ikek synd på deg[8|]

Du er ene og alene ansvarlig for ditt eget liv og din egen lykke. HVorfor holde kontakten med en som behandler deg som dritt.....[8|]

Håper du skjønner tegningen, og tar til fornuft. Du fortjener så mye bedre, men det hjelper itte en dritt hva vi sier her inne, hvis ikke dette er noe du innser selv.

Vil bare gi deg alls styrke du trenger til å komme deg unna[:)]

Back
Topp