hm...har jeg tatt feil tro?

PersilleLille

Glad i forumet
La ut en tråd i helga om at jeg følte exen utnytta meg osv..
Så jeg kutta all kontakt..

I ettertid har han ringt, og sendt meldinger. førsten dagen var han nok litt trekkt for han så det ikke komme..mens nå går det mer mot at han innser hva han har gjort, og hvordan han har behandla meg...

hva skal jeg gjøre?

jeg svarer kjapt hvis det er noe han spør om som jeg føler jeg kan svare på(begynte idag), ellers så ignorerer jeg han totalt.

Ikke quote

Fortsett med det du...[:'(]

((Hvis jeg ikke blander deg med noen andre.. han x´en som bare ringte når han ville...[:-]?)

ORIGINAL: ©Smartass

Fortsett med det du...[:'(]

((Hvis jeg ikke blander deg med noen andre.. han x´en som bare ringte når han ville...[:-]?)

i helga ringte han bare når han ville ....[:-] ja..

Ignorer helle fyren... han fortjener å "lide" litt etter det han gjorde, han må innse hvor mye du betyr for han! Og du må forstå at du er verdt mer en den møkken der[;)][:)]

Er det ikke sånn runddansen er da?
Han behandler deg som dritt, du kutter kontakt. Han sier unnskyld, kommer med blomster og kryper for deg. Så går det noen dager/uker. Han behandler deg som dritt, du kutter kontakt og han kommer krypende tilbake fordi han vil ha sex..

[&:]

asj...
ja nei, jeg skal virkelig ignorere han nå altså...
Så får han smake sin egen møkk!!!!

ORIGINAL: BølleBella

Er det ikke sånn runddansen er da?
Han behandler deg som dritt, du kutter kontakt. Han sier unnskyld, kommer med blomster og kryper for deg. Så går det noen dager/uker. Han behandler deg som dritt, du kutter kontakt og han kommer krypende tilbake fordi han vil ha sex..

[&:]

Ja, det er rett og slett sånn det funker når man har en ubrukelig og egoistisk mann [:'(]

men jeg tenker...kan jeg ha tatt feil av han for det om?[8|]

hmmm.....
tenke tenke...neeeeei tror ikke det...
eller???
gaaaad vanskelig.

Har dere barn sammen?
Om ikke, drit i hele fyren..

ORIGINAL: fruktbar

Har dere barn sammen?
Om ikke, drit i hele fyren..

Venter barn med han.

[:-]

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

I ettertid har han ringt, og sendt meldinger. førsten dagen var han nok litt trekkt for han så det ikke komme..mens nå går det mer mot at han innser hva han har gjort, og hvordan han har behandla meg...

hva skal jeg gjøre?

jeg svarer kjapt hvis det er noe han spør om som jeg føler jeg kan svare på(begynte idag), ellers så ignorerer jeg han totalt.

Ikke quote

du la ut tråd i helga...? Og i dag er det tirsdag og han har allerede innsett hva slags dust han var?
NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH:.... Trrrrukkkkke det...

ORIGINAL: Dollface

hva skal jeg gjøre?

Ikke quote

du la ut tråd i helga...? Og i dag er det tirsdag og han har allerede innsett hva slags dust han var?

nei du sier noe der[;)]

Hvis du tenker deg om så er vel ikke dette noe å lure så veldig lenge på. Evigheter med drittsekk-oppførsel vs. to dager med noe som kanskje kan tolkes som anger hvis du legger godvilja til? Hallo i luken.

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Hvis du tenker deg om så er vel ikke dette noe å lure så veldig lenge på. Evigheter med drittsekk-oppførsel vs. to dager med noe som kanskje kan tolkes som anger hvis du legger godvilja til? Hallo i luken.

Hallo.[:D]

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

neinei, ikke slikt..jeg tenker om jeg kanskje har overdrivd...men når jeg tenker meg om...s¨har jeg jo ikke det heller...såeh...jaja

Kutt ut fyren, ikke for at han skal " få angre", men av respekt for deg selv!
Fool me once, same on you. Fool me twice shame on me

hmmm.....
eller???
gaaaad vanskelig.

Etter det du har fortalt, høres det IKKE ut for meg som om du har tatt feil av ham..NOEN FORANDRER SEG ALDRI! Mitt råd er å ignorere og finne noen som faktisk fortjener deg...

ORIGINAL: Dollface

hva skal jeg gjøre?

Ikke quote

signerer her! kutt kontakten, det er ikke så lett men han behandler deg virkelig ikke bra heller. stå på!

det blir ikke bedre, er min erfaring.
Du har kutta kontakt, det kan ikke han godta. Hvis du tar opp igjen kontakten vil han bare fortsette å såre deg...

hmmm.....
eller???
gaaaad vanskelig.

Døh, vil sikkert bare ha deg ekstra mye nå for at han ikke KAN få deg. Sånn er det alltid. [8D][8D]

Back
Topp