Hjertet slår!!!! <3

Jeg GLEDER meg på dine vegne, noe så magisk og fantastisk!!!!! Og FOR en herlig beskrivelse, det var jo nesten så man kunne føle man var i rommet *knegg*... Skulle gjerne hørt det samme... :-) Vi er jo like langt, så herlig å høre at du hørte hjertet altså!!! Håper jeg også, selv om håpet stadig synker... Klem

Så gøy:)
Men er litt forvirret. Tvillinger?
Eller har du et barn fra før?

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Hehe!! Nei, det er bare en inni der ;) Har en gutt på snart 3 år :D

Gratulerer så mye! Gleder meg over gode nyheter på forumet :) Når er det forresten vanlig å ta tidlig ultralyd? Jeg er 6+4 og har lyst til å bestille.

Tja, alt fra uke 6 og utover! Tror de fleste pleier å i hvertfall ha kommet til uke 8 (7+0), men det kommer litt an på formålet. Dersom man har en historie med spontan abort(er) så vil en kanskje få bekrefte liv tidlig i uke 6-7. Hvis man "bare" er nysgjerrig er det noen som venter til uke 11-12 :)

Jeg GLEDER meg på dine vegne, noe så magisk og fantastisk!!!!! Og FOR en herlig beskrivelse, det var jo nesten så man kunne føle man var i rommet *knegg*... Skulle gjerne hørt det samme... :) Vi er jo like langt, så herlig å høre at du hørte hjertet altså!!! Håper jeg også, selv om håpet stadig synker... Klem

Neinei!! Vi skal avslutte dette babyeventyret sammen i mai!!! *streng Lambi*o_O:D

Tja, alt fra uke 6 og utover! Tror de fleste pleier å i hvertfall ha kommet til uke 8 (7+0), men det kommer litt an på formålet. Dersom man har en historie med spontan abort(er) så vil en kanskje få bekrefte liv tidlig i uke 6-7. Hvis man "bare" er nysgjerrig er det noen som venter til uke 11-12 :)
Takk for svar :) Nå har jeg bestilt! Blir midten av uke 10. Er nysgjerrig og vil se hjerteslag. Samtidig vil jeg se om alt er bra.

Åååå, beste lyden <3
Gratulerer! Gleder meg til vi skal på UL om 7 uker :-/ alt for lenge til!

Så deilig! ❤️ Fekk tårer i augene eg no :P

Back
Topp