Hjertet slår!!!! <3

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Rett og slett magisk!!! Var på tidlig UL i dag, vært kjempe nervøs i hele dag!! Kom inn og hun måtte selvfølgelig få alle data på meg, føles så vanvittig lenge ut!! Men såå!!

Mannen ble plassert i hjørnet og jeg måtte da gjøre meg klar mtp at det var innvendig UL. Setter meg på benken og jeg sverger på at jeg nærmest holdt pusten! Jeg merker ikke at hun får inn med UL apparatet engang - DER!! Ok, der er oppklaringen og der er plommesekken, men hvor i huleste er den kidden?? Hun forstørrer bildet også ser jeg tikkingen!!! *gåsehud* Hun måler hvor stor babyen er, 6+1 ja, det kan stemme. "Vent litt så skal dere få høre". Rommet fylles med "svosh, svosh, svosh, svosh, svosh" *gåsehuden får gåsehud*!!!!

Jeg skal bli to-barns-mamma!!!!! :D :D :D:happy093:happy093:happy093:happy093

:talk017:talk017:talk017

Ååå:) gratulerer med bankende hjerte:) kjenner at jeg gleder meg sykt til ultralyd, men jeg må fortsatt vente 2uker...

Så herlig :-)

Hihi så moro:D heeeelt enig i at det er helt magisk å høre hjertet slå :Heartbigred

å så herlig ;) Verdens vakreste lyd <3 Gleder meg enda mer til 9 Oktober nå :D

Ja, ikke sant!! Dette gav jo bare mersmak, må jo se på den lille en gang til før ord. UL!! :D

Så fantastisk:Heartpink Gratulerer:wav

Gåsehud av lesingen!!! Ååå - så herlig! :)

Gratulerer så mye! Gleder meg over gode nyheter på forumet :) Når er det forresten vanlig å ta tidlig ultralyd? Jeg er 6+4 og har lyst til å bestille.

Så herlig lesning :) det er helt fantastisk å se og høre det lille hjerte ♡♡♡

herlig:)

åh så herlig :)
kjenner jeg gruer meg skikkelig til det er min tur 2 okt

Rett og slett magisk!!! Var på tidlig UL i dag, vært kjempe nervøs i hele dag!! Kom inn og hun måtte selvfølgelig få alle data på meg, føles så vanvittig lenge ut!! Men såå!!

Mannen ble plassert i hjørnet og jeg måtte da gjøre meg klar mtp at det var innvendig UL. Setter meg på benken og jeg sverger på at jeg nærmest holdt pusten! Jeg merker ikke at hun får inn med UL apparatet engang - DER!! Ok, der er oppklaringen og der er plommesekken, men hvor i huleste er den kidden?? Hun forstørrer bildet også ser jeg tikkingen!!! *gåsehud* Hun måler hvor stor babyen er, 6+1 ja, det kan stemme. "Vent litt så skal dere få høre". Rommet fylles med "svosh, svosh, svosh, svosh, svosh" *gåsehuden får gåsehud*!!!!

Jeg skal bli to-barns-mamma!!!!! :D :D :D:happy093:happy093:happy093:happy093

:talk017:talk017:talk017

Så gøy:)
Men er litt forvirret. Tvillinger?
Eller har du et barn fra før?

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Back
Topp