Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en hjerterytmeforstyrrelse (CPVT). Uff, så kjipt at det har forverret seg Har en kompis som hadde et lite hull i hjertet. Han fikk det lukket og har det veldig fint i dag Håper det ordner seg for deg!
Ja, det kan virke sånn. Godt å kunne få snakket med noen med samme diagnose. Da min er veldig sjelden.Jeg har kjempelyst på et barn til, men er redd for å starte et nytt svangerskap med EF på 47 % (for dem det sier noe ) Noen her om har erfaring med det?
Veslepus86: høres ut som vi kanskje har samme diagnose?
Ja, det kan virke sånn. Godt å kunne få snakket med noen med samme diagnose. Da min er veldig sjelden.
Jeg hadde EF under 25% da jeg ble innlagt. Ligger nå på ca 40-45%. Spent på neste måling/kontroll og da skal jeg også få undersøkt om det blir en hjerteoperasjon.
Oki. Har ikke tatt MR. Er det vanlig?Jeg hadde EF på 30-35 % på det verste og respirator på standby. Tok MR i november i fjor og EF er nå 47 %. Hvor blir du fulgt opp?
Oki. Bra du fikk det da.Ikke helt vanlig med MR, tror jeg. Men jeg hadde fått en del variable målinger på ekko, så jeg ønsket det og fikk det. Jeg har vært fulgt opp av Riksen jeg også, men nå blir jeg fulgt opp i Fredrikstad. Jeg fikk diagnosen ca 2 uker etter fødsel, men lå på sykehuset kontinuerlig fra jeg fikk jenta vår i 3,5 uke. Jeg ble gradvis dårligere og dårligere mens jeg lå på barsel og ble sendt på hjerte-lunge-overvåkningen dag 5 eller 6. Er det lenge siden du ble syk?