Hjerteslag

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvor ligger det på deres baby?

Min ligger litt høyt sier legen plutselig i dag :o
Uke 34 å 156 ligger min på nå

Har variert mellom 130-144 :)

Mellom 130-140 avhengig av hvor aktiv lillepia er.

Sa ikke legen mer enn at det er litt høyt? De kan ikke bare si slikt uten å forklare! Man blir jo helt på tuppa!

Googlet litt og det ser ut til at det er ikke noe å bekymre seg over. Var lillegutt aktiv i forkant/under måling?

Sa ikke legen mer enn at det er litt høyt? De kan ikke bare si slikt uten å forklare! Man blir jo helt på tuppa!
Nei han sa bare det. Plutselig. Men lille pjokken har vist alltid ligget ser. Men når han bryter ut med : oj den var jo litt høy :o
Å ikke sier så mye mere så blir man litt stressa

Min hadde rundt 160 sist, da ventet jordmor litt før hun hørte igjen :) lå da lavere.. Hun sa at det var veldig positivt, fordi han da så at babyen trivdes. De får høyere hjerterytme da de "utfolder" seg (positivt tegn) også var det fint at hun hørte at han fikk lavere rytme etterpå, for da la han seg tilrette og slapper av :) hun kalte det et eller annet som jeg ikke husker navn på. Kanskje det var det samme med deg? :)

Min hadde rundt 160 sist, da ventet jordmor litt før hun hørte igjen :) lå da lavere.. Hun sa at det var veldig positivt, fordi han da så at babyen trivdes. De får høyere hjerterytme da de "utfolder" seg (positivt tegn) også var det fint at hun hørte at han fikk lavere rytme etterpå, for da la han seg tilrette og slapper av :) hun kalte det et eller annet som jeg ikke husker navn på. Kanskje det var det samme med deg? :)
Aha :D ja kanskje det :D aktiv er han nå hvertfall :)

Mellom 125 og 140 har det ligger. Nå mot slutten er det 130 ca.:)

Lå på rundt 156 sist jeg var med jordmor forrige uke.. det var bra sa hun :) tegn på trivsel :)

Mellom 120 og 160 regnes vel som normalt :) Frøkna har ligget rundt 140 hele svangerskapet fram til forrige kontroll, da lå hun på 125 :)

Back
Topp