Hvor ligger det på deres baby?
Min ligger litt høyt sier legen plutselig i dag
Uke 34 å 156 ligger min på nå
Min ligger litt høyt sier legen plutselig i dag
Uke 34 å 156 ligger min på nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei han sa bare det. Plutselig. Men lille pjokken har vist alltid ligget ser. Men når han bryter ut med : oj den var jo litt høySa ikke legen mer enn at det er litt høyt? De kan ikke bare si slikt uten å forklare! Man blir jo helt på tuppa!
Åh så braGooglet litt og det ser ut til at det er ikke noe å bekymre seg over. Var lillegutt aktiv i forkant/under måling?
AhaMin hadde rundt 160 sist, da ventet jordmor litt før hun hørte igjenlå da lavere.. Hun sa at det var veldig positivt, fordi han da så at babyen trivdes. De får høyere hjerterytme da de "utfolder" seg (positivt tegn) også var det fint at hun hørte at han fikk lavere rytme etterpå, for da la han seg tilrette og slapper av
hun kalte det et eller annet som jeg ikke husker navn på. Kanskje det var det samme med deg?
![]()
Jeg trodde å det helt til han sa den var litt høyLigger på rundt 150 her.
Trodde det var helt normalt jeg?
Var hos legen i stad og ho sa ingenting om at det var for høyt, jm har heller aldri kommentert det.Jeg trodde å det helt til han sa den var litt høy