Hjerteslag

Lykkelig-88

Flørter med forumet
Hva ligger hjerteslagene til deres baby på ? Og venter dere jente eller gutt ? Jeg venter jente og ved siste legetime lå hun på 135 slag :)

Hva ligger hjerteslagene til deres baby på ? Og venter dere jente eller gutt ? Jeg venter jente og ved siste legetime lå hun på 135 slag :)
Litt usikker faktisk :P har ikke fulgt med på det.. skal sjekke neste gang :P

Noen sier at hjerteslag over 140 tyder på at det er jente og under tyder på gutt :) Men det stemmer ikke i mitt tilfelle hvertfall :p

Hos meg ligger det på rundt 150, og jeg venter en gutt :-) Myten om hjerteslag og kjønn stemmer altså ikke i mitt tilfelle.

Hjerteslagene her lå på 120/130 sist JM sjekk :) jeg venter en gutt.

150 gutt :)

;)De mener at hjerteslag stemmer, men det gjelder under fødselen! Dersom hjertelyd er over 140 under fødsel blir det ofte jente, under viser seg ofte å være gutt!!

Jeg så på en gammel serie på NRK som heter jordmødrene. Han ene der, mente at han ofte kunne finne ut om det var jente eller gutt av hjerteslaga :p Under svangerskapet :)

Jeg så på en gammel serie på NRK som heter jordmødrene. Han ene der, mente at han ofte kunne finne ut om det var jente eller gutt av hjerteslaga :p Under svangerskapet :)
Jeg tenkte også på han :) Men det var under fødsel, som de nevner over her.

:)

Var hos jordmor for en uke siden og da talte hun seg frem til 152 hjerteslag på min lille prinsesse :) Så her er det fart i sakene ;)

142 gutt :) Forrige kontroll var det 146

Back
Topp