Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du berre 6+5? Trudde du hadde termin i April?6+5 i dag!![]()

Leste historien din om sykehus og knekt fot, (virka utrulig hardt å være dårlig og så hardt skada i tilleggIfølge siste mens 19. juli så er jeg 7+6 men ble satt en uke tilbake på privat til. Men skal på ny ul neste uke så da blir det spennende å se hvor langt jeg er på vei egentligså holder meg i aprilforumet en stund til
![]()
så trur du kan ta den ultralydterminen der med ei klype salt
Ja ikke sant!Leste historien din om sykehus og knekt fot, (virka utrulig hardt å være dårlig og så hardt skada i tillegg) så 1 uke tilbake vil jo sei at baby ble unnfanget på sykehus og at du testa positivt typ 4dpo
så trur du kan ta den ultralydterminen der med ei klype salt
![]()
Jeg helder får det ikke til å stemme med hvor langt jeg er på vei å når baby ble unnfanget. Så tror nok at den er feil i utgangspunktet. Så veldig spent på tul på onsdag å hva de finner ut da
Får du noko ekstra oppfølging eller er det privat? Det er ikkje alltid dei er så nøyaktig eller klarer å finne så nøyaktig størrelse tidlig, varierer veldig rundtom då! Men ja, blir spennande å sjåJa ikke sant!Jeg helder får det ikke til å stemme med hvor langt jeg er på vei å når baby ble unnfanget. Så tror nok at den er feil i utgangspunktet. Så veldig spent på tul på onsdag å hva de finner ut da
![]()