Hjertelyden <3

Fant også hjertelyden med Doppler i dag, lenge siden ultralyd nå - så godt å høre den igjen. :cheers
Har en gammel og sliten Doppler fra graviditeten med første fra 2012, så forventet egentlig ikke at den skulle fange opp noe. :wideyed:

så koselig:):)
Jeg å tenkte at d sikkert var for tidlig, men så gla for at jeg fikk høre den, ganske betryggende det:D

Er du berre 6+5? Trudde du hadde termin i April?:think005
Veldig tidlig å finne hjertelyd i tilfelle, men eg har funnet 7+0 og 7+1, ikkje falt meg inn å prøve tidligere, vanskelig nok å finne då :woot:

Ifølge siste mens 19. juli så er jeg 7+6 men ble satt en uke tilbake på privat til. Men skal på ny ul neste uke så da blir det spennende å se hvor langt jeg er på vei egentlig:) så holder meg i aprilforumet en stund til:D

Ifølge siste mens 19. juli så er jeg 7+6 men ble satt en uke tilbake på privat til. Men skal på ny ul neste uke så da blir det spennende å se hvor langt jeg er på vei egentlig:) så holder meg i aprilforumet en stund til:D
Leste historien din om sykehus og knekt fot, (virka utrulig hardt å være dårlig og så hardt skada i tillegg❤️) så 1 uke tilbake vil jo sei at baby ble unnfanget på sykehus og at du testa positivt typ 4dpo :hilarious: så trur du kan ta den ultralydterminen der med ei klype salt:smiley-ashamed004

Leste historien din om sykehus og knekt fot, (virka utrulig hardt å være dårlig og så hardt skada i tillegg❤️) så 1 uke tilbake vil jo sei at baby ble unnfanget på sykehus og at du testa positivt typ 4dpo :hilarious: så trur du kan ta den ultralydterminen der med ei klype salt:smiley-ashamed004
Ja ikke sant!:joyful: Jeg helder får det ikke til å stemme med hvor langt jeg er på vei å når baby ble unnfanget. Så tror nok at den er feil i utgangspunktet. Så veldig spent på tul på onsdag å hva de finner ut da:angel8

Ja ikke sant!:joyful: Jeg helder får det ikke til å stemme med hvor langt jeg er på vei å når baby ble unnfanget. Så tror nok at den er feil i utgangspunktet. Så veldig spent på tul på onsdag å hva de finner ut da:angel8
Får du noko ekstra oppfølging eller er det privat? Det er ikkje alltid dei er så nøyaktig eller klarer å finne så nøyaktig størrelse tidlig, varierer veldig rundtom då! Men ja, blir spennande å sjå❤️

Fastlegen min henviste meg til tidlig ultralyd så jeg skal på første ul på sykehuset til uka :)

Back
Topp