babybom
Flørter med forumet
Okei. Takk for svarStår veldig mye forskjellig rundt omkring. Har også lest at 50 timer bruk av doppler tilsvarer 1time foran tv. Tror strålingen er såpass minimal at det ikke har noen stor betydning for fosteret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Takk for svarStår veldig mye forskjellig rundt omkring. Har også lest at 50 timer bruk av doppler tilsvarer 1time foran tv. Tror strålingen er såpass minimal at det ikke har noen stor betydning for fosteret.
Fant ikke i uke 14...men får håpe babyen bare hadde gjemt seg
Har du prøvd å hørt langt nede? Jeg finner min under naveln på venstre side.Ikke jeg heller... Eller er rettere sagt 13+6...14 i morgen... Men får bare håpe minien har gjemt seg ja!
Har du prøvd å hørt langt nede? Jeg finner min under naveln på venstre side.
Okei, hun finner den nok nei trur ikke alt er stengt i dag, d er vell ikke en rød dag idag?Ja, har i grunnen ikke vært over navlen... Skal til legen 7.jan pga oppfølgning på sykemelding, så da skal hun uansett få teste... Prøver også å få komme til på ul..men første ledige time er 7..akkurat når jeg skal til legen... Så har sendt en forespørsel om hun ul damen kan ta kontakt med meg ved en avbestilling 5 el 6.... Helst i dag, men alt er vel stengt...?!
Hvor kjøper dere sånn så dere kan høre hjertelyden med?
Funker det da? hvor langt er du på vei?Jeg kjøpte på angelsounds.no
Funker det da? hvor langt er du på vei?
Åh, så gøy! Får vel bestille meg en jeg ogsåFunker fint her. Gøy å høre på lille♡ Er 12+1 i dag, men hørte hjertelyden allerede i uke7/8
Det er ikke lurt å gjøre det for ofte. Og. Ikke for lenge om gangen. Jeg holder kun på i et par minutter og bruker den maks to dager i ukaStår veldig mye forskjellig rundt omkring. Har også lest at 50 timer bruk av doppler tilsvarer 1time foran tv. Tror strålingen er såpass minimal at det ikke har noen stor betydning for fosteret.
Det er ikke lurt å gjøre det for ofte. Og. Ikke for lenge om gangen. Jeg holder kun på i et par minutter og bruker den maks to dager i uka
Dette lurer jeg også påFinnes angelsound i vanlige butikker (elektro/barneutstyr) eller kan man kun bestille på nett?