Hjertelyd

Har du prøvd å hørt langt nede? Jeg finner min under naveln på venstre side. :)

Ja, har i grunnen ikke vært over navlen... Skal til legen 7.jan pga oppfølgning på sykemelding, så da skal hun uansett få teste... Prøver også å få komme til på ul..men første ledige time er 7..akkurat når jeg skal til legen... Så har sendt en forespørsel om hun ul damen kan ta kontakt med meg ved en avbestilling 5 el 6.... Helst i dag, men alt er vel stengt...?!

Ja, har i grunnen ikke vært over navlen... Skal til legen 7.jan pga oppfølgning på sykemelding, så da skal hun uansett få teste... Prøver også å få komme til på ul..men første ledige time er 7..akkurat når jeg skal til legen... Så har sendt en forespørsel om hun ul damen kan ta kontakt med meg ved en avbestilling 5 el 6.... Helst i dag, men alt er vel stengt...?!
Okei, hun finner den nok:) nei trur ikke alt er stengt i dag, d er vell ikke en rød dag idag?

Står veldig mye forskjellig rundt omkring. Har også lest at 50 timer bruk av doppler tilsvarer 1time foran tv. Tror strålingen er såpass minimal at det ikke har noen stor betydning for fosteret.
Det er ikke lurt å gjøre det for ofte. Og. Ikke for lenge om gangen. Jeg holder kun på i et par minutter og bruker den maks to dager i uka :)

Det er ikke lurt å gjøre det for ofte. Og. Ikke for lenge om gangen. Jeg holder kun på i et par minutter og bruker den maks to dager i uka :)

Det er mulig. Har brukt min maks en gang i uka jeg da, men tror faktisk det er "farligere" å sitte med en laptop på fanget.

Fant babyens hjertelyd i går og i dag fikk kommende storesøster høre den også☺ kjekt☺ er 14+6 dager..

Back
Topp