Hørte hjertelyd for første gang nå me doppleren!! Såå deilig å høre at det er liv der nede når de andre symptomene forsvinner gradvis! <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe neitakk.. Har vært sengeliggende med oppkast i tre uker! Måtte få medisin hos lege for å bli bedre..Det er jo kjempe brahvis du savner noen av symptomene kan du gjerne få litt av min kvalme
![]()
Hehe neitakk.. Har vært sengeliggende med oppkast i tre uker! Måtte få medisin hos lege for å bli bedre..Det er jo kjempe brahvis du savner noen av symptomene kan du gjerne få litt av min kvalme
![]()
Hehe neitakk.. Har vært sengeliggende med oppkast i tre uker! Måtte få medisin hos lege for å bli bedre..
De jeg og går påUff, jeg har fått postafen. Den gjør at jeg stort sett er oppegående, tar brekningene men ikke kvalmen...
De jeg og går påde fjernet nesten all kvalme hos meg. Og dette er andre dagen jeg ikke tar de
Hvor mange tar du ?Høres deilig uthar tatt de i 3 uker nå. Men spyr enda 1-2 ganger om dag. Hjelper litt å ligge rett ut på kaldt rom....kvalm uansett. Er heldigvis sykmeldt.
Hvor mange tar du ?
Jeg tok 2 hver morgen, 1 til middag og 1 til kveld etter behovTar to i døgnet, ser at noen et anbefalt større dose, men vil helst prate med legen først
Jeg tok 2 hver morgen, 1 til middag og 1 til kveld etter behovdette fikk jeg anbefalt av min lege
Masse god bedring <3 håper du straks blir bedre!Det har funka til nå, men må vurdere å øke om dette fortsetter, blir jo helt lamma. Det bare høres så innmari mye ut, men sikkert helt trygt når legen har sagt det.Siter i sofaen å biter tennene sammen. Sutter på en mr freece, hjelper å sutte på den faktisk. En liten stund.
![]()
Masse god bedring <3 håper du straks blir bedre!