Hjertelyd!

Så moro:) Gleder meg virkelig til første ul den 13.mai. Venter med å si noe til de brømte 12 ukene er over :)

Det er jo kjempe bra :) hvis du savner noen av symptomene kan du gjerne få litt av min kvalme :p

De jeg og går på :) de fjernet nesten all kvalme hos meg. Og dette er andre dagen jeg ikke tar de :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres deilig ut :) har tatt de i 3 uker nå. Men spyr enda 1-2 ganger om dag. Hjelper litt å ligge rett ut på kaldt rom....kvalm uansett. Er heldigvis sykmeldt.

Jeg tok 2 hver morgen, 1 til middag og 1 til kveld etter behov :) dette fikk jeg anbefalt av min lege

Det har funka til nå, men må vurdere å øke om dette fortsetter, blir jo helt lamma. Det bare høres så innmari mye ut, men sikkert helt trygt når legen har sagt det. :) Siter i sofaen å biter tennene sammen. Sutter på en mr freece, hjelper å sutte på den faktisk. En liten stund. :)

Det har funka til nå, men må vurdere å øke om dette fortsetter, blir jo helt lamma. Det bare høres så innmari mye ut, men sikkert helt trygt når legen har sagt det. :) Siter i sofaen å biter tennene sammen. Sutter på en mr freece, hjelper å sutte på den faktisk. En liten stund. :)
Masse god bedring <3 håper du straks blir bedre!

Back
Topp