Hjertelyd med doppler

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
når hørte dere hjertelyden med doppler? Jeg er 11+4 nå, og finner den ikke. Blir bittelitt nervød, men vet det kan være tidlig. Med førstemann hørte jeg det i uke 11.
Når jeg var på UL, så hørte vi hjertet med UL apparatet.

Jeg finner den ikke og jeg er 12 uker. Men har nettopp vært på ul og hørt og sett babyen så føler meg trygg :-)

Eg kaver litt! Men mener eg har hørt to ganger! Nå legger eg den vekk for blir bare nervøs! Skal på ul på tirsdag!

Jeg fant hjertelyden når jeg var 11+5 :) men ville ikke beskymret meg, en veninne fant ikke før i uke 15 :)

Var hos legen i går, var da 11+6 og legen fant den ikke med utstyret sitt... Han mente det var for tidlig... Jordmor om 2 uker, satser på at hu finner den da:)

Var hos jordmor og fikk høre hjertelyd 10+4.var hos legen 11+4 og han fant ingenting.blei litt stressa da og gikk og kjøpte meg doppler samme dag.måtte prøve to ganger før jeg fant lyden.det er ingen tvil når du først finner den andre gang fant jeg den på ca 5 min.men både lege og jordmor sa at det er vanskelig å finne hjertelyd så tidlig

Fant med egen doppler (angelsounds) allerede 7+2 denne gangen. Veldig tidlig altså,men jeg finner den også tvert jeg prøver nå er 11 uker i dag!

Jeg har ett jallamerke fra ebay eller noe slikt :-P men har også bakovervendt livmor så blir en stund til jeg får høre det...

Okei :-) skal jo ikke teste så tidlig, men man må jo bare uansett :p med førstemann fant jeg hjertelydn med en gang, og fant den hveer gang..
Nå er jeg bekymret for alt i dette svangerskapet :p nervøs for alt.
Fikk lånt ett merke som heter caremaxx eller noe sånt hos ei venninne. Jeg brukte angelsound sist gang..

Fant den imårrest, er 10 uker idag.
Bruker angelsound =)

Etter å ha prøvd 2 ganger idag og igår- så fant vi den!!! lykkerus!!

Var hos legen i går på kontroll. Hun prøvde å lytte men klarte ikke helt å finne den. Hun fikk inn en puls på 130 over en ganske lang periode men jeg klarte ikke å høre det. Da var jeg 11+5 så hun ville at jeg kommer inn i neste uke bare for å se om vi finner lyd:)

Hørte første gang i uke 8.. Noe som var utrolig herlig siden jeg da hadde angst for MA.. Hørt den flere ganger etter dette.. Prøver å ikke lytte så mye..

Back
Topp